Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Výpověď německého leteckého technika o chemtrails

Vážení spoluobčané,

dnes vám v psané podobě zasílám moji výpověď z pondělní demonstrace a k tomu v příloze mnou shromážděné dokumenty. Těšilo by mě, kdybyste je na vašich stránkách zveřejnili.

Bohužel bylo video zveřejněné na Youtube pojménováno jako letecký inženýr. To ale není pravda, neboť jsem technik! Mým oborem je údržba letadel a v té jsem specializován na motory.

Kromě toho bych rád ještě chtěl zdůraznit, že ani já ani kolegové, kterých jsem se mohl zeptat, při údržbe a opravách civilních strojů (tedy letadla pro pasažéry a nákladní letadla) jsme nenašli nic, co by dokazovalo, že by bylo sprejováno během letu civilními letadly nějakým speciálním vybavením!!!

  • vypoved-nemeckeho-leteckeho-technika-o-chemtrails

To by znamenalo nutnost předělat předem speciální nádrže, rozvody, řízení systému a instalovat sprejovací zařízení. To by bylo nápadné každému, kdo na letadle pracuje a nebylo by možné to schovat.

Ale já mohu doložit, že jsem v roce 2008 na letišti s vojenským využitím jako civilista prováděl údržbu na jednom letadle specialisty vybaveném pro sprejovaní. Na tomto letišti též působí největší švýcarský zbrojní koncern RUAG a hned vedle je Německé letecké a vesmírné středisko (DLR) se svými speciálními letadly pro měřicí lety.

Letoun byl vevnitř vybaven nádržemi a na ocase bylo připevněno sprejovací zařízení. To bylo dostatečně velké na to, aby se daly simulovat a měřit různé situace při rozprašování substancí.

Tento letoun tu byl proto, aby letěl vpředu a sprejoval. Za ním letící letoun DLR mohl provádět měření.

Když byly nádrže zabudované v letadle plněny příslušníky armády, bylo po nás požadováno během prací na letadle nošení dýchacích masek, speciálních rukavic a obleků. Zdůvodnění bylo, že substance, které jsou plněny do tanků, jsou pro člověka jedovaté a obsahují též nanočástice, které mohou přejít do těla kůží či dýchacími cestami.

Jen tenkrát jsem nic neslyšel ani nečetl o chemtrails. Ale když jsem se sám sebe začal ptát, k čemu mohou být používány jedovaté látky v letecké dopravě, narazil jsem na téma chemtrails a mně bylo hned jasné, co jsem tehdy viděl.

Data musí být nashromážděna a vyhodnocena, aby technická realizace a proveditelnost mohly být optimalizovány. A to celé je prováděno na vojenské úrovni a nám je vyprávěno, že vše je pro člověka neškodné a bezpečné.

Jestliže probíhají měření šíření takzvaných „normálních kondenzačních pásů-cir“ speciálními letadly DLR, pak může být pomocí této moderní techniky prokázáno, CO je v atmosféře za částice a sloučeniny a JAK TO! To, že jsou ledové mraky způsobené leteckou dopravou a ty mraky se rozšiřují, není nic nového.

Jelikož mi bylo jasné, že zodpovědná místa nebudou poskytovat žádné odpovědi na tyto otázky, navštívil jsem úřad Zelených v mém obvodě a poprosil o vyšetření, co se nám děje nad hlavami. Zanechal jsem tam jméno a telefonní číslo a doufal jsem, že mi zavolají. To se sice nestalo, ale po třech dnech přišel můj šéf za mnou domů mi sdělit, že mě musí propustit, neboť dostal nařízení shora, proti kterému je bezmocný. Říkal, že mu bylo řečeno, že bych býval moc mluvil.

Jestliže není nic ke skrývání před lidmi v této zemi, pak by měli konečně udělat nezávislí vědci veřejný výzkum o látkách v naší atmosféře a dokázat nám, že nad námi nejsou pomocí letadel rozprašovány žádné jedy za jakýmkoliv účelem.

Zabránění dalšího oteplování planety tím, že na nás budou stříkány jedovaté látky a nás nechat si myslet bez důkazních studií a vyšetřování, že nejsou pro nás nebezpečné, není žádná pomoc pro planetu, ale je to šarlatánství.

Zdraví,

Jens

Tento článek z němčiny přeložil Libor Šeda.

-----------------------------------------------------------------------

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře