Zahajme veřejnou debatu o tom, co vlastně chceme 2. část
- Podrobnosti
- Z domova / Vaše free zóna|
- 14. září 2018|
- Ing. Jaroslav Tichý/ANS|
- 3008 x
Ing. Jaroslav Tichý/ANS
14. září 2018
Dle příslibu ze závěru 1. části tohoto příspěvku se nyní vracím k postupnému zodpovězení otázek uvedených v jeho 1. části:
a/ Proč vůbec máme usilovat o nějakou změnu oproti současnému členství v EU
Je skutečností, že díky našemu vstupu do EU došlo minimálně k:
* postupnému ožebračování většiny našich obyvatel za situace nespravedlivého rozdělování výsledku práce našich občanů, kdy sice roste naše HDP (souhrn hodnoty zboží a služeb vyprodukovaných u nás, avšak klesá HNP, tj. hrubý národní produkt, tedy to, co z toho u nás zůstane. Stále rostoucí část HDP odtéká přitom nevratně do zahraničí, v r. 2017 již činila 8,3 %, (za 7 let v období 2010-2016 činí toto negativní saldo pro nás cca 1.685 mld. Kč (tedy téměř 1,7 bilionu korun, jak nedávno potvrdil i známý francouzský ekonom T. Piketty). Z práce našich lidí tedy bohatnou jiní a jinde;
* tomu, že z výroby produkce se střední či vyšší přidanou hodnotou jsme byli převedeni na výrobu s nízkou přidanou hodnotou. Tomu odpovídají i naše tržby, které jsou často na úrovni pouhé práce ve mzdě. Z výroby vlastních výrobků a jejich prodeje vlastními silami jsme tak přešli na činnost v cizích montovnách u nás. Finální výrobky se pak prodávají ze zahraničí, kde zůstává i zisk z jejich prodeje;
* k tomu, že cca 40 % naší ekonomiky je v rukou zahraničních investorů, a to vč. tako-vých oborů, které jsou velmi lukrativní a žádné zahraniční investory nepotřebují (vodárny, po oddlužení to jsou i banky a některé další);
* byli jsme známí jako země s velkým vývozem investičních celků. V současné době do-dáváme pouze komponenty zahraničním firmám, které je montují a prodávají v cílo-vých zemích. Zisk zůstává u těchto zahraničních (převážně německých) firem;
* k tomu, že průměrná mzda kvalifikovaného pracovníka u nás představovala 42 % průměrné mzdy kvalifikovaného pracovníka v EU a cca pouhou 1/3 mzdy srovnatelného pracovníka v Německu. Nedávné úpravy mezd a platů přinesly sice dílčí snížení této diference, nikoliv ale řešení její podstaty;
* cílené likvidaci naší potravinové soběstačnosti. Zatímco v minulosti jsme byli plně potravinově soběstační (s výjimkou tropických a subtropických plodin a ovoce) a přebytky vlastní produkce jsme ještě vyváželi, nyní jsme potravinově soběstační s bídou ze 40 %. Tento stav se negativně projevuje i do krajinotvorby a do udržování přírody ve stavu schopném retence vodních srážek, což se negativně projevuje v celkovém úbytku vody u nás (k čemuž přispívají i další faktory, jako je postupné asfaltování či betonování ploch polí, parků a dalších součástí přírody, chemtrails atd.).
* k tomu, že jsme ztratili vládu nad hospodařením s našimi surovinovými zdroji a nad naším přírodním bohatstvím.
* bobtnání naší legislativy neustále rostoucím množstvím různých zákonů, vyhlášek a směrnic, z nichž cca 80 % pochází z EU. Jejich každoroční příliv čítá cca 2.000 ks, čímž činí naši legislativu zcela nepřehlednou a ztěžuje činnost jak soudům, tak i advokátům a státním zástupcům.
Takto lze pokračovat i dále, omezím se jen na konstatování faktů, že do r. 1989 jsme v mezinárodních statistikách figurovali jako středně rozvinutá průmyslová země (vyváželi jsme
sami vlastní výrobky do cca 140 zemí celého světa), v r. 2017 nás překlasifikovala renomovaná americká banka J.P. Morgan do kategorie rozvojových zemí (zdůvodnění viz výše).
Poznali jsme tedy již, jak to vypadá s tou prosperitou v rámci EU v praxi. Zvláště za situace, kdy nám byla předurčena úloha kolonie.
A pokud si někdo u nás libuje v tom, že náš vývoz je téměř z 90 % směrován do zemí EU, je na to jednoduchá odpověď. Klasické africké kolonie mají svůj vývoz orientovaný na své metropole dokonce ze 100 %. Oproti nim máme stále ještě co dohánět, abychom se stali vzorovou kolonií.
Vedle toho se v posledních letech projevuje další, pro nás zásadní nebezpečí. Tím je plánovaná migrace a islamizace Evropy vč. naší země, která je přímo organizovaná ze strany vedení EU. Tedy tím subjektem, který:
* nutí členské země k jejich přijímání;
* tlačí členské země do uzavírání smluv k tomu vedoucích;
* donedávna používal službu na ochranu hranic schengenského prostoru Frontex jako taxi službu pro migranty s předstíráním jejich „zachraňování“;
* realizuje záměry světových globalistů na vytvoření nové světle hnědé rasy v Evropě s průměrným IQ 90 podle Coudenhove-Kalergiho plánu, přičemž tuto migraci organizuje, používá ji proti národům Evropy jako zbraň a spolufinancuje její provádění z daní obyvatel EU a proti nim;
* usiluje přitom o likvidaci jednotlivých evropských zemí, jejich národů, jazyků, kul-tury, historie, náboženství a způsobu života;
* při realizaci těchto plánů se podporuje vzájemně s představiteli členských zemí EU hájících evidentně cizí zájmy na úkor národních zájmů vlastních zemí
* vytváří předpoklady pro plánovaný vznik Evropského islámského chálifátu na území dnešní Evropské unie.
Je přitom zjevné, že NATO evropské země přitom nikterak nechrání, za daných podmínek ani nemůže, a to proto, že:
a/ bylo vybudováno k prosazování zájmů USA ve světě, nikoliv k ochraně členských zemí této organizace. Krom toho politika NATO směřuje přímo k ohrožení členských zemí snahou USA o jejich vtažení do amerických válek po světě, nikoliv k zajištění jejich bezpečnosti;
b/ není k tomu ani politická vůle. Pokud by byla, je v silách členských zemí EU ubránit své hranice proti invazi migrantů bez další pomoci;
c/ často je záměrně dezinterpretováno ustan. článku 5 zakládací washingtonské smlouvy, kde konkrétní vojenská pomoc napadené členské zemi této organizace od dalších člen-ských zemí závisí na jejich uvážení.
Z uvedeného vyplývá, že:
1. vlády členských zemí EU, jakož i vedení EU v Bruselu se až na malé výjimky bránit in-vazi migrantů do svých členských zemí nechtějí, dokonce ji často naopak podporují, ač tuto podporu vesměs nepřiznají svým občanům přímo;
2. skuteční vlastníci EU používají tuto organizaci jako nástroj k realizaci uvedených plánů. Představa o možném reformování EU je tedy naprosto zcestná, její vlastníci to nikdy nepřipustí.
Chceme-li se tedy vyhnout nejhoršímu nebezpečí, a to naší islamizaci a zničení našeho státu, národa, jazyka, kultury a způsobu života, je nezbytně nutné z EU odejít. To již začíná
chápat stále větší počet našich občanů, jakož i občanů dalších zemí, zejména na bázi V4+. Při jakémkoliv dalším váhání bude na to již pozdě, stejně jako je tomu dnes např. ve Francii či Německu, v Belgii či ve Švédsku.
O tom, jaké máme možnosti a „co je třeba dělat potom“ si řekneme v další části této minisérie.
Komentáře
Facebook komentáře
Nejčtenější za poslední týden
- Lidová tvořivost nejen na téma fialové žumpy (26.4.2025)
- Co, by se stalo, kdyby Rusko zabránilo západu dodávat zbraně Kyjevu
- 2/ Z Russkoj Vesny (26.4. - 27.4.2025): Důležitá událost, která ovlivní i mezinárodní procesy...
- Pozor na tyhle proukrajinské svině! Šikana proti Čechům za tichého souhlasu úřadů
- Podívejte se na účinky "COVID-vakcín" od firmy Pfizer.
- Martin Koller: Volby budou jeden velký podvod. Kdo se dostane ke korytu? Bude po Fialovi ráj?
Související články
Komentáře
Fakt si někdo myslí, že pro západ nejsme jenom využitelný substrát ??
Víte co znamená WHITEPAKI ? Východoevropan, Slovan nebo Maďar .
Pro “vysokou” třídu anglánů a jim podobných uberů jsme bílí pakistanci,
neboli indové ze západu, tedy bílí cikáni.