Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

Czech English French German Russian Spanish

ads

Finanční segregace?

Hodnocení uživatelů:  / 7
NejhoršíNejlepší 

Podíváme-li se na nabídky nových bytů, od všech developerů, tak v jejich seznamech uvidíme, že parkovací stání pro nové byty jsou jen pro větší byty. Tak od šesti milionů výš. To developerům potichu schválil Pražský magistrát. Neslyšel jsem, že by se jediný zástupce jediné politické strany proti tomu ozval.  Tedy každý občan Prahy nedisponující alespoň šesti a víc miliony je diskvalifikován na lůzu nebo náleží mezi bezprávné pazdráty.  Chuj s nimi , ještě parkovací stání pro ně.  

  • financni-segregace

Ať parkují třeba ve větvích stromů. Svoloč jedna. Proslýchá se, že magistrátní úředníci dostanou za každý nově postavený  byt- milion. Parkovací stání má asi 16 m². Dvě parkovací stání, na plochu, dají dohromady snad plochu garsonky. Za parkovací stání milion není? Za garsonku je?  Co se stane s obdrženým milionem? Úplně nějak zmizí? Nedostanou po tomto schválení jednotliví zastupitelé jakési navýšení svých gáží? Bude na internetu srozumitelně pro občany vyčísleno, co se s těmi miliony stane? Stalo?

Developři myšlením zůstali na úrovni před třiceti lety. Parkovací stání jsou vhodná snad pro Spartaky. Nová auta jsou vesměs mnohem širší. Do jednotlivých ko’jí se sotva zasunou. Na centimetry. Asi při širších stáních by developer zkrachoval? Má-li auto zahrádku a na něm kufry, tak se leckdy třou o strop garáží. Je to z hlediska případného požáru a vůbec cirkulace dýchatelného vzduchu přípustné? Kompetentní orgány asi nikdy v takových garážích nebyly? Čím se vlastně probůch zabývají? Kromě svých výplat? O šíři prvorepublikových ulic si současná zástavba může nechat jen zdát.

Trochu širší je jen ulice vedoucí okolo sídliště. Vnitřek sídliště má zhruba jen v podstatě jednosměrky. V problémech jsou, od postavení domů, v podstatě všichni. Popeláři, širší sanity, stěhováci, zásobovací auta atd. V zimě není kam odklidit sníh. Když tam praskne voda, nebo se pokládá nový kabel, tak aby odstěhovali tak dvacet aut. Přístup k jednotlivým snad i věžákům je leckdy jen ze dvou, někdy jen z jedné strany. Jak to v případě požáru chtěj hasit? To na pražském magistrátu není jedinej úředník, kterýmu by rozvoj a řízení města mělo co říct? Zastupitelé se nejdříve strhají rok před volbama-sebezviditelňováním.

Snad půl, nebo rok se hádají, kdo bude s kým klubovým kámošem. Za to další prachy. Pak je třeba roční bitva o tom, kdo bude ve které( nebo kterých) správní radě. Za to další prachy. Na starost o potřeby města jim nezbyde vůbec žádný čas. Ještě zaplať bůch, že nedělají předzahrádky v tunelech. Jako na nábřeží. Zatím. Neznám v současnosti jméno jediného zastupitele, kterému bych dal hlas.

Facebook komentáře