Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Covid divadlo může nerušeně pokračovat.

Roman Moskowsky
 
Tak iDnes dnes zveřejnila zprávu o tom, že zavírají očkovací centrum v Malajsii, neboť se tam nakazilo již 200 očkovaných. Většina z nás se začne logicky ptát, jak je možné, že očkovaní onemocněli? Někteří se začnou ptát, jak je možné, že v totalitní cenzuře trestající jakýkoli odlišný názor dehonestací, výsměchem a dehumanizací, občas pronikne taková zpráva? Je to chyba v Matrixu?
 
Podobně hledali dvojsmysly lidé v humoru komunistickou cenzurou schválených komiků a bavičů a pak na sebe významně mrkali, jo tím myslí Štrougala.
 

  • covid-divadlo-muze-nerusene-pokracovat

 

O žádnou chybu v Matrixu že nejedná, není to žádná náhoda. Marketing pandemie musí počítat s tím, že Covidioti nejsou totální kreténi a že chtě-nechtě budou konfrontováni na sociálních sítích, nebo svými kamarády nebo příbuznými s pravdou a fakty, a tak občas nějaký mainstreamový hovnomet něco "přizná", ale jen v množství "menším než malém".
 
Pokud tedy mainstream napíše, že se u některých lidí objevily vedlejší příznaky po vakcinaci (samozřejmě nic nesouvisí s ničím, není prokázáno, ojedinělé případy atd) , Covidiot to zaregistruje (média jsou vyvážená, není pravda, že se cenzuruji informace, vždyť to přece přiznávají ), ale hlavně z toho vyvodí, že se o tom všem ví, že je to pod kontrolou, že se to sleduje, kdyby náhodou, a pak nastoupí podvědomý mechanismus "mě se to nestane " (smrt, ochrnutí, doživotní následky, neplodnost - to je zásadně vždy pro druhé, ne pro mě).
 
Zprávy typu, "Paní zkolabovala po vakcíně", nebo "XY lidí cítí několik dní bolest v paži po vpichu" jsou marketingem pasivním (preventivním).
 
Zpráva o nakažení již očkovaných je však již marketingově aktivní - cílem je vytvářet nejednoznačnost a chaos. Chaos totiž spolehlivě zabraňuje návratu do normálu, tedy přesný opak, než slibuje marketingová "tečka". Pokud chcete lidi spojit pro určitou věc - například volby určitého kandidáta, musíte komunikovat jasně, jednoznačně a hlavně jednoduše.
 
Obama vyhrál kampaň pomocí jednoho slova - "Change". Pod tím si totiž každý představil něco jiného, ale zároveň je toto "poselství" spojovalo. Prostě geniální slogan. Co na tom, že jakmile byl první muslimsko-keňský prezident s rysy Indonésana v Bílém domě u moci, žádná změna se nekonala a spolehlivě kráčel ve stopách Bushe.
 
Pokud však chcete vytvořit chaos, budete komunikovat nejednoznačně. Nejednoznačnost lidský mozek nenávidí. Chce řešení, chce "návrat do normálu", kde vše je jak bylo (před chaotickou situaci). A tak vám na jednu stranu slibují "tečku", tedy finální ukončení nenormální situace, kterou před tím systematicky rok a půl vytvářeli, na druhou stranu ústy kolaborujících "odborníků", kariérychtivých omega samců (kteří doteď někde za granty kouřili ciciny v obskurních laboratořích) a jiných kreatur "přiznávají", že vakcína vás vlastně nechrání před ničím a nic nezaručuje, ale zároveň dodávají, že je to "jedina volba", pokud se chcete vrátit do normalu. A právě tím se dal vytváří nenormál, který je hlavním cílem marketingové kampaně.
 
Zeptejte se každého opíchance. Spolehlivě vám zopakuje mantru o tom, že vakcína vlastně nebrání přenosu ani infekci, brání jen "vážnému průběhu" (snad) a u toho bude mít pečlivě nasazený kávový filtr na hubě. Covid divadlo tak může nerušeně pokračovat.

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře