Druhá historicky nejstarší strana vyzývá k vystoupení z EU a NATO
- Podrobnosti
- Z domova / Vaše free zóna|
- 4. říjen 2017|
- ČSNS, Michal Klusáček|
- 5088 x
Praha, 4. října 2017 – Od dnešního dne věnuje Česká televize svůj mediální prostor volebním spotům k nadcházejícím parlamentním volbám. „Nechoďte k volbám s vírou, že se hned něco změní, přijďte s tím, abyste vyjádřili svůj postoj,“ dominuje ve spotu České strany národně sociální, druhé historicky nejstarší české strany. Ve své kampani se opírá o národní hrdost, českou samostatnost a apeluje na vystoupení z Evropské unie a NATO.
Česká strana národně sociální, která letos oslavila 120leté výročí, svým volebním programem zdůrazňuje priority národního státu. „ČSNS vždy bojovala za nezávislost a svrchovanost, což se za dobu našeho nepřetržitého působení nikdy nezměnilo,“ říká předseda strany Michal Klusáček.
Strana apeluje především na vystoupení z Evropské unie a NATO. Svým postojem vůči Evropské unii tak může oslovit 47 % Čechů, kteří dle nejnovějších výsledků průzkumu Eurobarometr [1] vidí budoucnost EU negativně. „Prosazujeme vystoupení z Evropské unie a NATO, tedy institucí, které českému státu brání v samostatnosti,“ pokračuje Klusáček.
Současné volby neodrážejí postoje občanů
ČSNS svým volebním spotem vyzývá nerozhodnuté voliče, ať svým hlasem vyjádří především svůj postoj. "Když se vaše hlasy spojí, váš názor zazní. Nechoďte k volbám s vírou, že se hned něco změní, přijďte s tím, abyste vyjádřili svůj postoj. Řekněte, co skutečně chcete. Řekněte to svým hlasem," zní z úst předsedy strany Michala Klusáčka. Strana tak upozorňuje na nedostatečnou volební účast a tendenci voličů vybírat pouze mezi zaběhnutými stranami. Dle lídra pražské kandidátky Klusáčka je proto důležité, aby se občané nevzdávali možnosti demokratické volby. "Pokud lidé přestanou taktizovat a vyberou stranu, s jejíž programovými body nejvíce souhlasí, mohou být výsledky voleb zcela odlišné," míní Klusáček. V roce 2013 se parlamentních voleb zúčastnilo 59,5 % občanů, kteří tak rozhodli o pořadí 24 kandidujících subjektů, což je 7 méně než letos.
Rozhodování voličů závisí i na financování kampaní
Rozhodování voličů o volbě strany přitom do jisté míry závisí nejen na preferencích a náklonnosti médií, ale i na penězích vyhrazených přímo pro tvorbu a šíření kampaně. Masivní propagace ve venkovních prostorech nebo na sociálních sítích tak dominuje především u známých stran. Kandidovat v jednom kraji stojí navíc 19 000 Kč, což může být překážkou pro obsazení všech 14 krajů - celková suma by činila 266 000 Kč, tu si platí kandidáti z vlastní kapsy nebo pomocí sponzorů.
Financování je navíc ztíženo novelizací zákona, která ukládá každé straně povinnost zřídit dva transparentní účty a dokládat veškeré hmotné i nehmotné plnění. Pozornost voličů si tak mohou menší strany získat například osobním kontaktem, účastí v diskuzích nebo podporou celebritami. Českou stranu národně sociální v letošním parlamentních volbách podpořil sexuolog Radim Uzel. Volební spot ČSNS ke zhlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=-QlHMiBrQVw
Kontakt pro média: Ing. Michal Klusáček, předseda ČSNS, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 774 531 416
[1] https://www.euroskop.cz/9002/28693/clanek/eurobarometr-pro-63-cechu-je-problemem-eu-migrace/
Komentáře
Facebook komentáře
Nejčtenější za poslední týden
- Lidová tvořivost nejen na téma fialové žumpy (03.05.2025)
- ŽALUJI VÁS
- Z Russkoj Vesny (3.5. - 4.5.2025): Zelenského slova vyvolala v USA poplach
- PETER STANĚK - Vystoupit z EU. Je to možné? Co by to znamenalo? Je nejvyšší čas nad tím přemýšlet!
- Mgr. Lubomír Volný - sobotní nářez
- Banderovci napálili Trumpa? Ukrajina není zdrojem žádného ze 17 kovů vzácných zemin, které USA potřebují...
Související články
Komentáře