Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

Czech English French German Russian Spanish

ads

Ruská televize bez opozičních zpráv

Hodnocení uživatelů:  / 0
NejhoršíNejlepší 

  • ruska-televize
Ruské televizní kanály REN TV a petrohradský Pátý kanál od roku 2010 přestanou produkovat vlastní zpravodajství a nahradí ho zpravodajským servisem ruské státní televize Russia Today. Podle deníku Kommersant se tak ruské televizní obrazovky ocitnou bez zpráv podávaných úhlem pohledu opozice.

Obě stanice jsou v současnosti jediné, jejichž zpravodajství se liší od toho státního. Změna jejich politiky souvisí se zhoršenou finanční situací, neboť příjmy z reklamy na REN TV klesly za první půl rok letošního roku o 29 procent, zatímco v průměru se ruský mediální trh propadl o 21 procent.

Obě stanice patří ruské společnosti Nacionalnaja Media Gruppa, pod níáž mimo jiné spadá i známý deník Izvěstija.

 

Facebook komentáře

Nejčtenější