Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Jedna z možných variant důvodů a příčin (ne důkazů) pádu sestřeleného letadla MH 17.

Kolem sestřeleného malajsijského letadla se v posledních dnech vedou poměrně odvážené spekulace. Nizozemští vyšetřovatelé vyšetřující okolnosti pádu letadla vydali jisté informační výsledky, které ovšem nic definitivního nepotvrzují. Jejich resumé se omezuje na konstatování, že nezjistili kdo a jak, ale s největší pravděpodobností, rovnající se jistotě ví, jaká byla příčina havárie etadla: letadlo malajsijských aerolinií Boeing 777 bylo sestřeleno.

  • jedna-z-moznych-variant-duvodu-a-pricin-ne-dukazu-padu-sestreleneho-letadla-mh-17

Od počátku případu je sice známa celá řada různých okolností a faktorů, které se k pádu či sestřelení letadla vážou, ale ne všem je (zřejmě) věnována dostatečná pozornost, resp. se o nich z nějakých důvodů nemluví. Zda záměrně nebo z nepodstatnosti je otázka. Mezi tyto faktory a okolnosti patří mj. také fakt, že

ad1) letadlo bylo úmyslně odkloněno ze své původní trasy o tři sta kilometrů právě nad válečnou zónu,

ad2) že v oblasti pádu – sestřelení letadla se nacházela čtyři aktivní ukrajinská zařízení BUK přesto,

ad3) že vlastenci (separatisté) neměli letadla k dispozici,

ad4) že jen čtyři minuty před pádem civilního letadla se poblíž něho nacházely dva ukrajinské Suchoje /stíhačky/ atd.

ad5) Nejpozoruhodnějším a možná i nejdůležitějším by však mohlo být úmyslné, vědomé a plánované odklonění trasy letadla o tři sta kilometrů do oblasti válečné zóny. Tímto směrem je nejspíše potřeba napřít pozornost.

Tento faktor, tj. vědomé, na něčí příkaz provedené odklonění trasy letu letadla nebyl, pokud je známo, dosud dostatečně a fundovaně objasněn. Odklonění z původní trasy muselo mít nějaký důvod, neboť k němu musel dát někdo pokyn. Ovšem kdo, jak již zmíněno, zatím není známo a je dost možné, že identifikace člověka, který k odklonění dal příkaz, by vysvětlilo i okolnosti sestřelení letadla. Odklonění letu do bojové zóny, musela být předem plánovaná provokace. Při změně trasy letu muselo být někomu známo, že trasa letu letadla MH17 povede nad oblastí Ukrajiny, kde se odehrávaly boje a kde se také nacházely 4 baterie raketového zařízení systému BUK, které mohly mít za úkol právě toto letadlo sestřelit. Mohl to být provokační akt vůči Rusku, které by pak mohlo být před světem obviněno ze sestřelení civilního letadla. To se také (sestřelení) stalo, ovšem vyšetřování v tomto směru zřejmě buďto nebylo dosud vedeno, nebo je rovněž, z jistých důvodů, úmyslně „odkláněno“!

Tato varianta či možnost je pouhá domněnka, protože zatím jediný relevantní závěr vyšetřovatelů je, že letadlo bylo sestřeleno. Způsob, zda ze země či jinak a jakou zbraní však zatím nebylo zjištěno a tedy ani potvrzeno. Nabízí se totiž i jedna z mnoha verzí sestřelení Boeingu kanony z paluby letadla. Tato verze se nabízí vzhledem k faktu, že v blízkosti letadla Boeing 777 se evidentně nacházely ukrajinské stíhačky zn. Suchoj. Zda jsou či mohou být tato letadla vyzbrojena kanony inkriminované ráže, kterými byl Boeing sestřelen, je otázka.

Že bylo letadlo sestřeleno je tedy potvrzeno, neví se však jak a čím. Pozoruhodné na možném úmyslném a předem plánovaném sestřelení ze strany Ukrajiny je také skutečnost, že stejnou trasou, pouze čtyřicet minut po sestřelení malajsijského letadla, proletěl stejnou trasou ruský Iljušin s prezidentem Putinem na palubě při návratu z jednání v Brazílii ! Odborníci se shodují na tom, že oba typy letadla jsou v deseti kilometrech velice snadno zaměnitelné. Nabízí se oprávněná domněnka, že tak původně mělo být sestřeleno letadlo s V.Putinem! To jsou ovšem pouhé spekulace a domněnky, k jejichž potvrzení musí být vedeno šetření. S jakými výsledky je otázka. Stejně tak, zda budou či nebudou veřejnosti vůbec kdy sděleny.

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře