Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Humorné kolečko Angely Merkelové a představy Německého předsednictví EU

Při minulém Německém předsednictví EU protlačila milá kancléřka Angela Merkelová Ústavu EU ve formě Lisabonské smlouvy, což přineslo důsledky ve sporech mezi EK a jednotlivými státy EU, ohledně pravomocí a demokratických pravidel.

  • humorne-kolecko-angely-merkelove-a-predstavy-nemeckeho-predsednictvi-eu
  • humorne-kolecko-angely-merkelove-a-predstavy-nemeckeho-predsednictvi-eu

Současný plán Angely Merkelové v rámci Německého předsednictví EU jde mnohem dál do budoucnosti, tedy přes polovinu současného století:

Záchranný fond EU, či Plán na podporu oživení Evropy splatný do roku 2058!

Společná azylová politika EU, tedy příjem Muslimských migrantů všemi státy EU

Prosazování projektů zelené ekonomiky a politiky včetně digitalizace, pod kuratelou EK

To vše zakrývají slova o solidaritě, vzájemné pomoci a upevnění jednoty Evropy pod střechou Německem řízené EU. Občané mají zapomenout na svobodu národů, na hranice a historii svých zemi a na svůj původ, protože Německo buduje jednotnou Evropu, která přináší blahobyt především Německu a z občanů jiných států Evropy se mají stát univerzalisté, nebolí Evropané, bez své vlasti a původu, kteří pouze zajišťují ten blahobyt svojí prací, obdobně, jako migranti.

Pokud pomineme,  jako humorné tzv. “Kolečko Merkelové,” tedy, že všechny státy EU budou ručit do roku 2058 za finanční granty především pro postiženou Itálii a Španělsko, které se přesunou přes úhradu stávajících dluhů z Itálie a Španělska zpět především do německých bank, které je pak v rámci mezinárodního měnového trhu zhodnotí v rámci úvěrů pro Plán na podporu oživení Evropy, pak v realitě nelze, než s údivem konstatovat, že ekonomicky slabé státy EU s nízkou životní úrovní, budou ručit za dluhy a obnovu ekonomiky prvořadých států EU, tedy států Eurozóny, kde mají občané většinou mnohem vyšší platy a důchody. Strašit bankrotem Itálie, která patří mezi státy s nejvyššími zlatými rezervami na světě, je spíše úsměvné a to “Kolečko, “ při dnešní digitalizaci bank lze provést rychleji, než za 10 minut.

Skutečností je, že ČR žádný Plán na podporu oživení Evropy nepotřebuje, protože se svými dluhy Covid - 19 zatím v hodnotě 500 mld. Kč je schopna se vypořádat dřív, než v roce 2058 a to bez direktiv EK. S ohledem na Polsko a Slovensko v rámci V 4 jsme v případě požadovaných úprav ochotni fond podpořit. Přesto premiér Andrej Babiš v rámci Informace o pozici vlády k Plánu na podporu oživení Evropy v Poslanecké sněmovně, nešetřil tento plán EU oprávněnou kritikou, nehledě na stále chybějící informace k tomuto plánu z EU.

Pozornost v Poslanecké sněmovně vyvolala úspěšná snaha Pirátů, KDU-ČSL, TOP 09 a STAN, týkající se zablokování možnosti použití VETO ze strany našeho premiéra i za předpokladu, že nebudou přijaty naší vládou požadované úpravy. Vypadá to, že tyto politické subjekty jsou v rámci svých frakcí v EU schopny schválit všechno ještě dříve, než jsou plně známy podmínky Plánu na oživení Evropy a tento plán schválit bez ohledu na zájmy našich občanů.

Představa, že by tento plán nebyl výhodný především pro Německo je úsměvná. Pozice a postup uvedených politických subjektů vyvolává velmi negativní dojem do naší společnosti, jako by podřízenost a poslušnost měla být ctí. Některé návrhy si podpořilo i ANO.

Pokud vezmete v úvahu chování Pirátů, KDU-ČSL, TOP 09 a STAN, tak si jistě umíte představit jejich budoucí stanoviska k Společné azylové politice EU, tedy k přijímání Muslimských migrantů. O tom, že Německo i Francie s miliony Muslimských migrantů mají eminentní zájem v rámci Společné azylové politiky EU přesunout část z toho vyplývajících problémů do zemí V 4, není pochyb. O předpokladu stejné výše sociálních příspěvků pro migranty v rámci celé EU není třeba ani mluvit. Představa, že si Česká Republika bude dělat v rámci EU co chce, je velmi mylná, protože státy EU si budou muset naučit plnit nařízení EK, jako svoje úkoly, jak zaznělo v EP. Právě s pomocí uvedených politických subjektů budeme v rámci Společné azylové politiky velmi pravděpodobně vítat Muslimské migranty i v České republice a plnit nařízení EK.

Realita nám ukazuje, že pro náš vývoj nebude rozhodující COVID-19, ale Německé předsednictví EU a jeho snaha na vytvoření jednotného Evropského superstátu pod vedením Německa, jako ekonomicky nejsilnějšího státu EU, který bude určovat jakým ekonomickým a politickým směrem se bude EU vyvíjet, což ve svém důsledku předpokládá přesun naprosté většiny rozhodujících pravomocí z jednotlivých států do centra EU a EK.

Znamená to mnohem nižší svobodu rozhodování na úrovni jednotlivých států, ale naopak daleko větší závislost na rozhodování EK v rámci solidarity a konvergence, což ovšem vůbec nepředpokládá vyrovnání životní úrovně občanů, tedy mezd a důchodů v rámci celé EU.

Nelze se proto divit posilování politických subjektů, které chtějí zachovat větší pravomoci pro jednotlivé státy, jako je ANO, ODS, či Trikolóra a zejména SPD, která odmítá navrhovaný Plán na podporu oživení Evropy, Společnou azylovou politiku EU s tím, že odmítá přijímání Muslimských migrantů a požaduje možnost referenda občanů o vystoupení ČR z EU. Právě občané ČR by si měli velmi brzy sami vyhodnotit, zda chtějí svobodný a nezávislý stát i za předpokladu možného dočasného zhoršení životních podmínek, nebo zda jim vyhovuje přetrvávající druhořadost v rámci Německem řízené EU.

Autor: Jiří Čumpelík

Zdroj: https://jiricumpelik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=754329

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře