Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

SÍLA BLUDŮ

David Vorovka

Během hospodářské krize v 30. letech v Americe se masově rozšířil marketing na osobní alias ženskou „hygienu“. Byla tak nazývána antikoncepce, kterýžto termín byl zapovězený.

  • sila-bludu

 

Ženy byly nejen marketingem výrobců, ale všemi ženskými časopisy masírovány, že nechtěné otěhotnění z nich udělá ošklivé, neatraktivní a nemocné manželky, které jejich muži opustí. A naopak, že používání „hygieny“ zachová jejich přitažlivost, zdraví a manželské štěstí.

Vše bez rizika, jak jinak.

Co bylo tou „hygienou“? Vaginální výplach např. Lysolem, což je analogie dnešního Sava. Tím, že přece šlo o ženskou hygienu, výrobci nenesli žádnou odpovědnost nejen za to, že tato „antikoncepce“ často nefungovala, ale že způsobovala nemalé zdravotní následky.

Jakožto správný marketing se neobešel bez doporučení „odborníků“, tedy věhlasných gynekoložek z Evropy apod. Tím tato taškařice získala vědecký punc.

V roce 1960 úřady prohlásily, že Lysol není žádná antikoncepce.

Zdroj: „Den, kdy došly prachy“ od Milana Vodičky

Tím by se dalo skončit. Kdybychom i dnes nežili ve stejných bludech. Cosi se nazývá „vakcínou“ (je jen otázkou času, kdy ten termín bude oficiálně zavržen), cosi má falešný vědecký punc, cosi zaručí imunitu (tomu už věří jen fanatici) a cosi zakrývá už dnes enormní vedlejší následky.

Rozdíl je pouze jeden: tehdejší byznys s nesmyslem nepodporoval masivně stát. Jen ho tiše toleroval.

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře