Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Skandál: ministr kultury Herman zavádí cenzuru!

Ministr „kultury“ Herman na svém profilu v ParlamentníchListech.cz smazal již pětkrát legitimní dotaz, poté, co označil nepohodlné články o své osobě v souvislosti s podporou mezinárodního terorizmu a válečných tažení, a o pofidérním prelátovi a grantovém podvodníkovi s prorežimní předlistopadovou minulostí, Halíkovi, za „snůšku nepravdivých informací“. Následně přišla tazateli i důtka od produktové manažerky portálu PL. Tento článek dokonce přes noc zmizel z portálu ParlamentníListy.cz! Účet byl zablokován a všechny články autora jsou od té doby na serveru nedostupné. Řádění kontroverzního cenzora z křesla ministra kultury ČR se stupňuje. Zavádí zde snad Herman estébácké praktiky, ve kterých je dobře zběhlý? Kdy přijde na řadu marxisticko-islamistický terorizmus? Jak to dopadá, když nespolehliví lidé dostanou do rukou moc? Potvrzuje se, že je Daniel Herman bezpečnostním rizikem pro náš stát? Herman je napojen na marxisticko-islamistické teroristy a na organizovaný zločin, který ho katapultoval do vládního kabinetu. Česká banánová republika v přímém přenosu.

  • skandal-ministr-kultury-herman-zavadi-cenzuru
  • Herman obložen

Původní zpráva od produktové manažerky ParlamentníchListů.cz

Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.">Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Datum: 30. 3. 2016 15:38:48

Předmět: Dotazy na PL


Dobrý den, 

Děkujeme za používání služby ParlamentníListy.cz.

 Chtěla bych Vás ale upozornit, že funkcionalita pokládání dotazů vznikla s cílem rozproudit seriózní oboustrannou komunikaci mezi volenými zastupiteli a uživateli-voliči, proto se snažíme redigovat smysluplnost pokládaných dotazů.

 Dotaz by měl být věcný, konkrétní, ptát se na určitý postoj, problém atd., tak, aby na něj bylo možno odpovědět. Pokud někoho z něčeho obviňujete, je nezbytné svá tvrzení podpořit důkazy.

Děkuji za pochopení. V opačném případě bychom byli nuceni Váš zneaktivnit Váš účet.

S pozdravem a přáním příjemných dnů


XY

Produktová manažerka ParlamentníchListů.cz

http://i1.wp.com/danielsolis.cz/wp-content/uploads/2016/03/Herman-obložen.jpg?w=540 540w" sizes="(max-width: 540px) 100vw, 540px" width="540" height="515">

Původní adresa nyní již nedostupného článkuhttp://www.parlamentnilisty.cz/errors/404.html?aspxerrorpath=/profily/Lic-Daniel-Solis-LL-M-1224/clanek/Skandal-ministr-kultury-Herman-zavadi-cenzuru-68511

Odpověď

Dobrý den vážená paní XY

Vaši výhrůžku deaktivovat můj profil pominu jako „nedopatření“, které nehodlám reklamovat ani u majitele portálu PL, ani u dalších vedoucích osob v redakci PL.

Uvedu Vás raději v obraz, protože chápu z Vašeho přípisu, že nevíte, co se děje a píšete mi zřejmě pod nějakým vnějším tlakem.

Cíl rozproudit seriózní oboustrannou komunikaci mezi volenými zastupiteli a uživateli-voliči, který zmiňujete, je mi naprosto srozumitelný. Také já jsem byl voleným zastupitelem. Nesnažím se zde o nic jiného nežli právě o oboustrannou komunikaci. Smysluplnost pokládaných dotazů Vám také mohu zaručit.

Můj dotaz na min. Hermana byl zcela konkrétní. Ptám se na „určitý postoj, problém atd., tak, aby na něj bylo možno odpovědět“, jak sama uvidíte z následujícího.

Nikoho z ničeho neobviňuji, naopak jsem byl tázaným (min. Hermanem) obviněn já sám. Nyní se snažím dosáhnout satisfakce, leč marně. Na opakované dotazy tázaný neodpovídá, dotazy maže a navíc nyní Vy, vážená paní XY intervenujete v můj neprospěch. Proto Vás uvedu do obrazu:

Dne 14. 3. 2016 v 8:34:00 položil tazatel „krissus“ dotaz na osobní stránce Daniela
Hermana, cituji:

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Mgr-Daniel-Herman-32312/otazka/Dobry-den-preji-pane-ministre-96944

„Dobrý den přeji pane ministře.

Pana Halíka si vážíte za jeho všeho schopnost? https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/kdo-je-vlastne-tomas-halik.html

V odpovědi datované 14. 3. 2016 23:12:17 – Mgr. Daniel Herman odvětil:

„Vážený pisateli,

ano, pana prof. Tomáše Halíka si vážím, viz moje předchozí odpověď. Dělá naší zemi čest v zahraničí, jako málokterá osobnost současné doby. Článek pana Solise pokládám za snůšku nepravdivých informací, motivovanou vlastními neúspěchy pisatele. Vím totiž z vlastní zkušenosti, jak nepravdivě pan Solis psal o mojí osobě.“

Následoval můj zcela legitimní dotaz, neboť jsem byl v odpovědi zmíněn jmenovitě. Cituji:

„Třesky plesky

Píšete: „14. 3. 2016 23:12:17 – Mgr. Daniel Herman

Vážený pisateli,

ano, pana prof. Tomáše Halíka si vážím, viz moje předchozí odpověď. Dělá naší zemi čest v zahraničí, jako málokterá osobnost současné doby. Článek pana Solise pokládám za snůšku nepravdivých informací, motivovanou vlastními neúspěchy pisatele. Vím totiž z vlastní zkušenosti, jak nepravdivě pan Solis psal o mojí osobě. Prosím uveďte konkrétní nepravdy.“

Následovala odpověď tázaného: 15. 3. 2016 22:53:44 – Mgr. Daniel Herman

„Vážený pisateli,

děkuji za Váš dotaz a zájem, který mě potěšil. Pokud je nick, pod nímž jste uveden, skutečný, pak o to více. D. Solis mě např. nařkl, že jsem údajný lobbista pro íránskou teroristickou islámsko-marxistickou organizaci lidoví mudžahedíni (MEK), dokonce za úplatu! Prý mi tato organizace podle Solise platila i volební kampaň, což je samozřejmě naprostý nesmysl!

Bez jediného důkazu mě označil za válečného štváče a chronického zastánce ozbrojených řešení a války. A psal i prezidentu Zemanovi, že představuji bezpečnostní riziko pro naši zemi, čemuž se pan prezident v mé přítomnosti srdečně zasmál. Myslím, že tyto příklady dostatečně dokumentují „míru serióznosti“ pisatele. Omlouvá ho snad jen mladická nerozvážnost a dosavadní životní neúspěchy.“

Takže vážená paní XY, jelikož jsem byl v Hermanově replice veřejně nařčen z šíření „snůšek nepravdivých informací“ motivované „vlastními neúspěchy„, (tázaný totiž údajně ví z vlastní zkušenosti, jak nepravdivě pan Solis psal o jeho osobě).

Proto se, vážená paní XY, táži již po několikáté min. Hermana, v čem jsou má tvrzení nepravdivými informacemi. Vzhledem k tomu, že se mi nedostává odpovědi a tím ani satisfakce, pokládám dotaz opakovaně. Dotaz je ale na místo odpovědi mazán.

Znění dotazu je následující:

„p. Hermane, označujete Solise za šiřitele nepravd, ale zvláštní je, že tyto údajné nepravdy nejste schopen vyvrátit.

Je nepravda, že jste domlouval audienci pro teroristy z MEK u kard. Duky?

Je nepravda, že jste lobboval za teroristy MEK mimo jiné v ČRo? ZDE

Je nepravda, že jste byl laicizován kvůli paní Hánečkové, kterou jste si paradoxně měl vzít za ženu, ale nikdy nevzal?

Je nepravda, že jste, jako válečný štváč vítal bombardování Jugoslávie slovy „když selhaly všechny ostatní mechanismy, musel demokratický svět zasáhnout.“?

Je nepravda, že jste obcházel církevní hodnostáře s peticí na podporu intervence NATO v Jugoslávii a tudíž nejste válečný štváč a chronický zastánce ozbrojených řešení a války?

Je nepravda, že jste Národní Radě Odporu Íránu, zástěrky teroristické organizace Lidoví Mudžahedíni (MEK) napsal: „cítím se vašemu lidu velmi blízký“?

Je nepravda, že MEK zavraždil 17000 lidí?

Vaše kněžství i vyhazov z ÚSTRu byl úspěch?“

Vážená paní XY, jelikož bych rád rozptýlil Vaše obavy, zda jsou má tvrzení podloženy důkazy, jak píšete („je nezbytné svá tvrzení podpořit důkazy.“), upozorňuji Vás, že se nejedná o tvrzení, ale o dotazy, navíc si dovolím odkázat Vás na konkrétní informace k uvedeným dílčím dotazům.

Zde jsou odkazy:

Opustil církev kvůli sexu! Ministr kultury Daniel Herman ve zpovědi Blesku

Užiteční idioti aneb Lidovci ve vleku mezinárodního terorizmu

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Lic-Daniel-Solis-GGS-1224/clanek/Uzitecni-idioti-aneb-Lidovci-ve-vleku-mezinarodniho-terorizmu-1-17408

 alternativní zdroj:

https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/uzitecni-idioti-aneb-lidovci-ve-vleku-mezinarodniho-terorizmu-1.html

Daniel Herman a jeho teroristé

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Lic-Daniel-Solis-GGS-1224/clanek/Daniel-Herman-a-jeho-teroriste-17645

alternativní zdroj:

https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/daniel-herman-a-teroriste-z-mek.html

Zahradil a Falbr v žoldu marxistických teroristů

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Lic-Daniel-Solis-GGS-1224/clanek/Zahradil-a-Falbr-v-zoldu-marxistickych-teroristu-17733

alternativní zdroj:

https://www.czechfreepress.cz/politika/evroposlanci-ods-a-cssd-v-zoldu-teroristu.html

Jak nakupují teroristé české politiky – kauza Daniel Herman

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Lic-Daniel-Solis-GGS-1224/clanek/Jak-nakupuji-teroriste-ceske-politiky-kauza-Daniel-Herman-17939

 alternativní zdroj:

https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/jak-nakupuji-teroriste-ceske-politiky-kauza-daniel-herman.html

Hermanova apologetika licoměrnosti

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Lic-Daniel-Solis-GGS-1224/clanek/Hermanova-apologetika-licomernosti-18007

alternativní zdroj:

https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/bezbreha-licomernost-kadnidata-lidovcu-hermana.html

Otevřený dopis Prezidentovi České republiky Zemanovi – Herman je bezpečnostní riziko

https://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/otevreny-dopis-prezidentovi-ceske-republiky-zemanovi.html 

Profil teroristické organizace MEK

Terrorist Organization Profile: Mujahedin-e-Khalq (MeK)

http://www.start.umd.edu/start/data_collections/tops/terrorist_organization_profile.asp?id=3632

Seznam evidovaných zločinů teroristické skupiny MeK:

http://www.start.umd.edu/gtd/search/Results.aspx?expanded=no&;casualties_type=&casualties_max=&success=yes&perpetrator=470&ob=GTDID&od=desc&page=1&count=100

Dokumentace teroristické organizace MEK:

http://www.habilian.ir/en/

Jsem přesvědčen, že dotazy jsou věcné, konkrétní a týkají se velmi jednoznačné určitého postoje, problému atd., a jsou položeny tak, aby na něj bylo možno odpovědět. Dokonce zcela jednoduše ANO jsou to nepravdy/NE nejsou to nepravdy.

Ponechávám stranou, že i tvrzení min. Hermana „Prý mi tato organizace podle Solise platila i volební kampaň“ je nepravdivé.

V jenom z mých článků o šokující skutečnosti, že nynější min. kultury Herman lobboval za teroristickou organizaci, a udržoval s ní úzké kontakty, jsem položil otevřenou otázku, zda mu tato organizace platila i volební kampaň.

Samozřejmě, že otázka byla rétorická, protože je dnes obecně známo, že jednotlivce, jako konkrétně Hermana, tak i politickou stranu KDU/ČSL, za kterou kandidoval ve volbách do PSP ČR, obecně, financoval podnikatel s nemovitostmi, developer Luděk Sekyra, nechvalně proslulý svými dlouhodobými a úzkými vazbami na organizovaný zločin, zejména na Františka Mrázka, označovaného jako „Kmotr Mrázek“, jak je zřejmé ze stejnojmenné knižní trilogie Jaroslava Kmenty. Jen ve druhém díle, nazvaném „Krakatice“, lze narazit na jméno Sekyra 707 krát na 253 stránkách. Viz Kmotr Mrázek II – Krakatice (pdf)

Vážená paní XY, doufám, že jsem dostatečně osvětlil probíhající dialog mezi mnou a min. Hermanem.

Pokud dotazy voleným zástupcům podléhají cenzuře a nelze je pokládat opakovaně v případě, že jsou dotazovaným mazány, tak mi prosím dejte vědět.

Pokud je formulace nebo smysl dotazů stále ještě nejasný, prosím Vás o radu, jak tyto dotazy položit tak, aby vyhovovali představám provozovatele portálu ParlamentniListy.cz.

Taktéž bych prosil o Vaši radu, jak postupovat lépe, než klást dotazy opětovně, v případě, že položené dotazy z nějakého důvodu neustále mizí, ale to mne neuspokojuje v mé touze po satisfakci, rozumějte, odpovědi.

Přece jen mne min. Herman svévolně veřejně nepřímo označil za lháře, svým tvrzením, že článek uvedený v dotazu tazatele „krissus“ ze dne 14.3. 2016, který byl napsán na základě informací z ÚSTRU, tedy z instituce, které Herman sám, až do svého vyhazovu předsedal.

Konkrétně ze svazku „Kazatel“ z Archivu Bezpečnostních Složek, za „snůšku nepravdivých informací, motivovanou vlastními neúspěchy pisatele„, (faksimile svazku jsem pro Vaši informaci nechal k dispozici na tomto odkaze: http://uloz.to/xJKShS4M/halik-rar – takže se můžete přesvědčit o pravdivosti mých citací) – a falešným tvrzením, „jak nepravdivě“ jsem měl psát o jeho osobě.

Sama si můžete, vážená paní XY ověřit, že mé články o jeho osobě jsou dostatečně ozdrojovány.

Zcela jednoznačně se tedy jedná o snahu min. Hermana vyhnout se nepohodlné pravdě a umlčet oprávněnou kritiku.

 Pevně věřím, že toto není, a nikdy nebylo intencí, filozofií a praxí portálu ParlamentniListy.cz

Proto se, vážená paní XY nedivte, že mne Vaše výhrůžka deaktivací mého účtu, která musela být jednoznačně nedopatřením, velmi překvapila.

Děkuji za Vaše služby,

S pozdravem,

Daniel Solis

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Komentáře  

#1 damirr@volny.cz 2016-04-01 08:38
Kdo ve skutečnosti je Daniel Herman? Je to židovský sionista, nic více a nic méně. A tak se nesmíme ničemu divit.
Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře

SK_CFP_550x250