Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Novináři mlčí o korupci v Praze!

Stavba metra bude stát obyvatele prahy přes 100 000 000 000, slovy- sto miliard Kč. Druhý úsek metra má stát 30 miliard. Metro by mohlo být ostaveno nejméně o dvě miliardy levněji. Jedna z firem totiž nabídla dostavbu udělat o 2,2 miliardy korun levněji. Pražský dopravní podnik ale řekl, že to je podle něj až moc levné, a tak tu levnější firmu z výběrového řízení vyřadili.

  • novinari-mlci-o-korupci-v-praze

Kromě toho pak dopravní podnik také řekl, že si navíc myslí, že by tato vyloučená firma dokázala metro postavit. Nejspíš si totiž nikdo nezjistil, že vyloučená firma v minulosti postavila největší tunelové stavby na světě, metro v Aténách, Londýně, Káhiře, Alžíru, tunel pod kanálem La Manche, desítky tunelů v Německu, Švýcarsku, Holandsku a dalších státech EU. Naopak, dražší firma, která získá těch třicet miliard korun, takové reference nemá. Vítězná firma navíc "náhodou" spadá pod koncern Metrostav, který byl v minulosti odsouzen za uplácení a korupci.

Je to zajímavá náhoda, že nicméně dobří lidé z protikorupčních organizací nemlčeli. Žádali, aby se tato pochybná předražená stavba prošetřila. Chtěli si být jisti, že tu zase nedochází k rozkrádání veřejných peněz. V listopadu 2023 se tak na pražské radnici hlasovalo o prošetření zakázky kvůli možné korupci. Bohužel, ani tentokrát se Praha nepoučila. Vedení Prahy odmítlo stavbu metra prošetřit, a takhle pražská koalice utrácí vaše miliardy.

Díky bohu ale vedení Prahy nemá poslední slovo. Antimonopolní úřad na konci listopadu zakázal tuto předraženou smlouvu podepsat. Na rozdíl od primátora Svobody a náměstka Hřiba totiž antimonopolní úřad zpochybnil celé výběrové řízení. Naštěstí. Sdílejte, at lidi vidí, co se v Praze děje.

V Kanadě se placení v hotovosti nahrazuje univerzálním základním platem dva tisíce dolarů. Kdo bude "zlobit", jako před časem TIRáci v Kanadě, bude mu zablokován účet. Zatím jde jen o Kanadu.

Lejno vyzývá k celosvětovému zavedení ID, CBDC a bezhotovostní společnosti. Farage řekl, že málokdo ví, že 95% zemí světa aktivně testuje či zavádí ID, CBDC.

Transklinika v Anglii zmrzačila 73 tříletých dětí a stovky dalších dětí starších o nějaký rok.

Dle takzvané "ekonomky" Matesové se všichni máme lépe než v minulém režimu. Životní úroveň se zdvojnásobila. U důchodců se zvýšila ještě víc. Platy jsou zhruba 10x vyšší než před rokem 1989. Nevěděl jsem, že miluje pohádky a science fiction.

Ceny skutečných, kvalitních potravin, nájmu, bytů a energie a dalších věcí jsou mnohonásobně vyšší. Už dnes je nejméně milion lidí sociálně potřebných a další miliony jsou pod hranicí chudoby. A to ještě nezačala krize a propouštění v Německu, na kterém jsme dodavatelsky spojeni. Během tohoto roku se bude masově propouštět v mnoha firmách. Sníží se koupěschopnost a spolu s nezaměstnaností se sníží výběr daní a radikálně se zvýší sociální výdaje a sociální nepokoje. Bude stačit Václavák?

Zelenáč posílá do války muže s Downovým syndromem, děti od 14 let a lidi do 65 let, aniž by měl pro ně zbraně. To nedokázal ani hodný strýček Áda. Únorový atentát na něj je nevyhnutelný.

Opět se vrací jakési europasy. Občanský průkaz na hranici už nestačí? Takže ještě chybí povolení cestovat do ciziny.

Česká vláda záměrně likviduje naše zemědělce na rozkaz Utopie. Dováží se k nám nejen ukrajinské "velmi zdravé" obilí, ale i ruské, přesto, že ve skladech máme ještě přebytek lonské úrody. Jde o záměr, abychom byli závislí i na obilí?

Slovo liberta=svoboda, volnost. Všechny liberální strany jsou totalitní. G. Orwel měl pravdu: svoboda=totalita, pravda=lež, mír = válka...

Muslimové, kteří se chystali útočit ve Vídni a Kolíně, měli domluvený nákup raket z Ukrajiny.

Na začátku roku hořelo ve Francii "jen" 745 aut. Dvoupatrový elektroautobus vzplál v Londýně v dopravní špičce. Jen zázrakem nikdo nebyl zraněn. Ale příště...Dopravní podniky u nás už zavádějí tyto elektroautobusy a trolejbusy. Těšíte se na jízdu v tak nebezpečných vozidlech? Elektrické autobusy ve Švédsku nefungují v mrazech.

Přesto, že probíhá globální oteplování a zeměkoule se rozpouští, elektromobily mají problémy v těchto rekordních mrazech vůbec nastartovat. Podíl elektroaut na českém trhu jsou dvě promile. V Německu se snížily dotace, které příští rok skončí. Hned v lednu tam poklesla poptávka o 83%. Stejně tak v Číně.

Automobilky se stěhují za dotacemi do USA. Všechno jede na drogách dotací, které zavedli Piráti a Zelení. ČR má největší automobilový průmysl na světě v poměru k HDP. Automobilismus u nás živí 420 tisíc lidí. Tolik lidí je ted zásadně ohroženo propouštěním. Až se německé automobilky zavřou nebo se přestěhují do USA, kolik statisíců lidí bude u nás na dlažbě?

 

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře