Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

Czech English French German Russian Spanish

ads

Americké velvyslanectví a Rockefellerova nadace ocenila Českou televizi za „zpravodajství“ o Ukrajině

Hodnocení uživatelů:  / 12
NejhoršíNejlepší 

George Soros může být spokojený. Zpravodajství ČT v rukách skupinky renegádů. Jediným řešením je privatizace Kavčích hor, trpělivost dochází už i poslancům parlamentu

  • americke-velvyslanectvi-a-rockefellerova-nadace-ocenila-ceskou-televizi-za-zpravodajstvi-o-ukrajine

 

Americké velvyslanectví a Rockefellerova nadace ocenila Českou televizi za „zpravodajství“ o Ukrajině, George Soros může být spokojený. Zpravodajství ČT v rukách skupinky renegádů. Jediným řešením je privatizace Kavčích hor, trpělivost dochází už i poslancům parlamentu

Redakce AE News přináší další informace ze série závažných odhalení ze zákulisí mocenských sil v České republice, které ovládají mediální scénu a tvorbu veřejného mínění v zemi. Jak nás včera upozornil jeden z našich čtenářů, pan Karel Storm, Česká televize odvysílala dvě na sobě nezávislé reportáže, které pana Karla upoutaly a rozčílily. U nás v redakci jsme však při zkoumání podkladů objevili daleko závažnější informace, které zřejmě náš server AE News nyní přináší exkluzivně jako první v ČR. Nejdříve ale pojďme od začátku celé kauzy.

[FOTO] George Soros, skutečný generální ředitel České televize…

Pan Karel Storm nás upozornil, že včera  (30.4.) na ČT24 byla podivná reportáž, resp. rozhovor s jedním z účastníků oslav osvobození Ostravy. Muž, který byl v dobové důstojnické uniformě Rudé armády, odpověděl na dotaz redaktora ČT, jakou armádu v historické přehlídce zastupuje, že prý „1. gardovou jednotku 4. Ukrajinské ARMÁDY“. Tenhle politicky korektní blábol nám v redakci doslova vyrazil dech. Ohýbání historie a přepisování dějin se sice děje, ale že až takhle, to jsme opravdu byli zděšeni. Pán z military klubu musel vědět, že tehdy v roce 1945 žádná ukrajinská armáda neexistovala, protože nešlo o armádu, ale o 4. Ukrajinský front, což byl název seskupení vojsk Rudé armády, které se zformovaly k přípravě útoku na západ právě na území Ukrajiny.

V ruské uniformě ukrajinský voják?

Reportáž ČT však v tom okamžiku, zejména pro mladé diváky, vyzněla v tom smyslu, že Ostravu osvobodili Ukrajinci. Samozřejmě, že i oni byli mezi vojáky Rudé armády, ale zaměnit v živém přenosu na ČT slavný 4. Ukrajinský front za jakousi 4. Ukrajinskou regulérní armádu, která nikdy neexistovala, to je šok. Jako by snad pán měl strach říct, že šlo o Rudou armádu, protože o Rusku se dnes nesmí mluvit jinak než ve špatném světle. Sami si poslechněte rozhovor zde, konkrétně v čase videa 30:50. Všimněte si, jak si pán při dotazu musí v hlavě uvědomovat a sumírovat, jakou že to politicky korektní armádu vlastně jeho historická skupina představuje. Krásná ukázka toho, jak lidé mají strach říct, co si myslí nebo koho představují.

Náš čtenář nás ovšem upozornil i na reportáž Studia 24 o den dříve, tedy 29. dubna, která pojednávala o udělení Novinářské ceny, kterou získali reportéři ČT, Josef Pazderka, Michal Kubal a Jakub Santo a během reportáže ukazovala ČT prostřihy na Majdan v Kyjevě, prapory oddílů Azov atd. Na to, že ČT má blízko k fašismu a banderovcům z Kyjeva, to už jsme si zvykli. Ale mně úplně na začátku této reportáže o vyhlašování novinářských cen za rok 2014 zaujala zdánlivě banální informace moderátorky (zde v čase videa 11:03), kdo tuto cenu vyhlašuje. Jedná se o Nadaci Open Society Fund Praha. A to je hlavní téma tohoto článku.

Když Rockefeller uděluje ocenění českým novinářům, něco je zle!

Zmínka o této nadaci mi vyrazila dech, protože to je jiná liga. Tuto organizaci znám. Zmiňoval se mi o ní pan Josef při našem setkání v Dallasu, když jsem s ním dělal rozhovor o tom, jak fungují v Česku americké tajné služby. Do rozhovoru jsme to nedávali, protože to nebylo tehdy k tématu, ale když jsem teď slyšel název nadace z ČT24, najednou se mi ten název zpětně vybavil. Tahle nadace je totiž dceřinná nadace obrovské nadační matky, Open Society Foundations židovského businessmana maďarského původu George Sorose. Pamatujete si, jak jsme na AE News varovali a psali o vlivu americké ambasády v ČR? O tom, jak se její loga objevují pravidelně v profilech sponzorů českých nadací a neziskovek? Tak abyste byli v obraze, Nadace Open Society Fund Praha je právě jedna z nich. Podívejte se sami zde, kdo tuto organizaci sponzoruje a kdo tedy novinářům ČT udělil ceny za zkreslená a skandálně lživá zpravodajství z Ukrajiny.

Hlavním sponzorem zmíněné nadace je matka, tedy Sorosova Open Society Foundations. Hned o kousek dole vidíte naše staré známé, sponzory s logem US Embassy. Nechybí Britské velvyslanectví s programem „inkluzivního vzdělávaní“, tedy začleňování cikánských dětí do běžných škol. Pozor ale na dalšího sponzora této nadace, to je obrovská ryba, The CEE Trust (Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe). Ta sice ukončila už svoji činnost v roce 2013, ale peníze neziskovkám, které trust sponzoroval, jistě zůstaly. Pokud se podíváte zde, kdo tento trust založil, uvidíte Rockefeller Brothers Fund a opět Sorosovu Open Society, spolu s German Marshall Fund of The United States, Ford Foundation a dalšími. Česká televize tak získala pro své zpravodaje ocenění od neziskovky, kterou financuje skrze pana Sorose dokonce i Rockefellerova rodina. Co si má český občan o takové „nezávislosti“ České televize myslet? Mají snad české občany za hlupáky? Americká ambasáda tady s diplomatickým krytím a za pomoci privátních amerických fondů používá českou nadaci k oceňování propagandistické činnosti novinářů ČT, které platíme ze svých daní?

Pokud se ptáte, proč se pan Soros tak angažuje ohledně Ukrajiny, je to kvůli jeho plánu na investici 1 miliardy USD do této válkou rozvrácené země [1]. Ovšem, nechce tam tyto peníze nalít sám, ale za pomoci dalších západních zemí, a k tomu potřebuje spolupráci a vůli vlád [2]. Proto už asi chápete, proč mu stojí za to investovat do nadací a neziskovek, které infiltrují média v západních zemích, likvidují jejich nestrannost a vykreslují fašistickou juntu na Ukrajině jako národ, který potřebuje finanční a bezmeznou pomoc bez jakýchkoliv podmínek. Sám Soros má na Ukrajině zájem o investice do zemědělství a infrastruktury, viz. odkaz č. 2.

My jsme ČT, kdo je víc?

Pan Petr Cvalín, náš pravidelný autorský přispěvatel, nás upozornil na video opět z dílny ČT, kde oceněný Michal Kubal se staví do role arbitra nezávislosti v ČT a v bizarním pořadu „Kolegium paměti národa: Česká média v roce nula“ (viz. video níže) uvádí na adresu alternativních novinářů a médií: “Čím se živí, když mají čas, aby probírali hodiny a hodiny televizního vysílání a hledali tam, že v jedné reportáži měl obyčejnou chybou jeden a ten samý voják jednou titulek rebel a podruhé ukrajinský voják? Mohu jen spekulovat.“ Pan Kubal by si měl uvědomit, že divákům zkrátka vadí, když z nich ČT dělá debily, a to používám slušný výraz. Lenka Zlámalová v tom samém pořadu hovoří o alternativních novinářích jako o „lůzrech a úchylech“ (v čase 21:20). Kubal hovoří potom o pět minut později o tom, že se diví, že lidé mají čas hledat ve zpravodajství ČT chyby. A něco takového přitom dostane novinářskou cenu za rok 2014?

[VIDEO] Propagandistický potlach přes dvě hodiny o tom, jak ČT nemá „klid na práci“… mimochodem, AE News odhalilo [3] zmanipulovaný průzkum ČT ohledně podpory konvoje mezi občany, o kterém pan Kubal ve videu hovoří. Tento diskusní pořad byl totiž natočen ještě předtím, než vyšel náš článek a následně i korektní průzkum Českého rozhlasu, který původní průzkum ČT doslova zesměšnil.

Včera večer jsem situaci telefonicky konzultoval s několika poslanci parlamentu ČR, kteří s naší redakcí spolupracují a hovořil jsem s nimi o bezpečnostním riziku, kdy americké fondy ovlivňují novináře z České Televize a shodli jsme se, že v poslanecké sněmovně by měla vzniknout iniciativa za privatizaci ČT a rozbití současné redakce zpravodajství v součinnosti s BIS, protože existuje vážné podezření, že současná i minulá agresivní mediální dikce z Kavčích Hor proti prezidentu republiky Zemanovi je organizována právě skrze tyto nadace a fondy, kapitál pana Sorose a protesty proti Zemanovi jsou, jak se zdá, financované dokonce i z Rockefellerových fondů skrze české nadační dceřinky těchto nadnárodních trustů. Situace v poslanecké sněmovně je taková, že podpora pro myšlenku privatizace ČT by brzy mohla dosáhnout požadované podpory, pokud se vyčerpají všechny mechanismy, jak vymanit Kavčí Hory z vlivu domácích a zahraničních NGO (nevládních organizací a neziskovek).

Redakce AE News spatřuje v současném personálním obsazení redakce zpravodajství ČT (domácího i zahraničního) bezpečnostní hrozbu pro národní zájmy republiky, včetně hrozby pozice a suverenity úřadu prezidenta republiky. Není možné, aby v ČR cizí velvyslanectví skrze české nadace a neziskovky financované nadnárodními trusty ovlivňovaly zpravodajství veřejnoprávní televize.

-VK-

Šéfredaktor AE News

zdroj:americke-velvyslanectvi-a-rockefellerova-nadace-ocenila-ceskou-televizi-za-zpravodajstvi-o-ukrajine-george-soros-muze-byt-spokojeny-zpravodajstvi-ct-v-rukach-skupinky-renegadu-jedinym-resenim-j

Komentáře

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit / registrovat

Komentáře  

#2 danpoisel@seznam.cz 2015-05-01 17:22
Přátelé,
asi trochu mimo téma, ale nutí mě to zmínit.
Je mi 40 a ze socíku znám pouze své pubertální mládí (avšak alespoň něco). Procestoval jsem na 30 zemí světa s batohem na zádech (Asie, Afrika, Blízký východ, Evropu nepočítám). Pokud jsem se někde cítil "jako doma", byly to ruskojazyčné země. V anglosaských zemích jsi jeden z mnoha multikulturních elementů. V ruských satelitech jsi prostě "jejich" - jeden z nich. "Jóó, sacialističesky j lagr" říkávali, vítej=poloviční cena. Sojuz tam má váhu. Čechoslovakia tam má váhu.
Od Německa na západ ani netuší, že Czech není totéž co Chechen.
#1 makovicka.jan@seznam.cz 2015-05-01 17:14
Mám pochybnosti, zda privatizace televize je řešení. Kdo bude po privatizaci majitelem televize ? Pan Babiš?

Facebook komentáře