Facebook Twitter RSS
Czech English French German Russian Spanish

MÁME DŮKAZ, ŽE PROF. PRYMULA SE ŘÍDÍ HESLEM DOKTORA PLZÁKA: "ZATLOUKAT, ZATLOUKAT, ZATLOUKAT!"

Hodnocení uživatelů:  / 2
NejhoršíNejlepší 
  • mame-dukaz-ze-prof-prymula-se-ridi-heslem-doktora-plzaka-zatloukat-zatloukat-zatloukat

           V pořadu MÁTE SLOVO S MICHAELOU JÍLKOVOU O OČKOVÁNÍ 3. 3. 2016  jsem jako účastník  pořadu, zveřejnil skutečnost, že ČVS si objednala u PR agentury AMI Communication projekt PR kampaně s názvem "VZDĚLÁVACÍ AKADEMIE PRO NOVINÁŘE O OČKOVÁNÍ" k jednostrannému ovlivňování  veřejného mínění  o očkování. Na opakovaný dotaz moderátorky paní Jílkové, zda to je pravda ,prof. Prymula -  předseda ČESKÉ VAKCINOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP (ČVS)  tuto skutečnost dvakrát popřel, ačkoliv důkazy, které uvádím níže, jednoznačně potvrzují, že skutečnost taková opravdu je. Tedy lhal v přímém přenosu.

Popíši , jak jsem odhalil a získal důkazy o jednostranném ovlivňování veřejného mínění o očkování v ČR.  

Při rešerši zdrojů a informací o očkování jsem objevil výše zmíněný Projekt PR kampaně ve zveřejněných výsledcích   10. ročníku soutěže Česká cena Public Relations  za rok 2014, kterou od roku 2006 každoročně pořádá a cenu vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA), který do soutěže přihlásila firma AMI Communications  Získal první cenu v kategorii II.3. Farmacie, zdravotnický sektor“.                                                                                                                    

Zveřejněný seznam přihlášených případových studií projektů dokumentuje a  odhaluje  zadavatele a dodavatele zmiňovaného projektu následovně

 

 Vzdělávací akademie pro novináře o očkování

Pro: Česká vakcinologická společnost ČLS JEP
Firma/organizace: 
AMI Communications  
Navrhovatel: Lenka Dudková

 

Jak vyplývá z názvu i obsahu studie projektu PR kampaně, byla cílena  na manipulativní  jednostranné ovlivnění novinářů zejména z medií hlavního proudu. Speciální "Vzdělávací akademie pro novináře" se v roce 2014 zúčastnilo  a bylo proškoleno, cituji ze studie:" 16 klíčových novinářů (lifestyle, deníky, ČTK, TV); kompletní účast – např. vytížená redaktorka hlavních Událostí ČT".

                      Studie má následující strukturu: Shrnutí projektu a důvody, proč si projekt zaslouží ocenění *Popis komunikačních příležitostí nebo rizik, které projekt řešil*  

                      Informace o výzkumech provedených před samotnou realizací či v průběhu projektu * Vysvětlení zvoleného strategického postupu *Popis realizovaných fází  

               a aktivit projektu* Přehled dosažených výsledků s důrazem na dopad projektu na podnikání, obchodní výsledky a reputaci zadavatele

                              Reprezentantem kampaně byl ustanoven vědecký sekretář ČVS plk.prof.MUDr. Roman Chlíbek,PhD  

                      Tyto a další skutečnosti potvrzuje případová studie uvedená níže ( též dostupná zde http://www.cenapr.cz/category/get-pdf/806/  )

                           

           Na základě výše uvedených a dalších informací, získaných hlubším studiem výsledků soutěže Česká cena Public Relations v předchozích ročnících, jsem  pak  

                       7.2.2016  vypracoval  příspěvek do diskuse odborníků i zástupců nevládních organizací a informované veřejnosti o očkování s názvem

                                                                                                                  
             "UTAJOVANÉ JEDNOSTRANNÉ OVLIVŇOVÁNÍ MÍNĚNÍ VEŘEJNOSTI O OČKOVÁNÍ V ČR"

 

Cílem příspěvku bylo podrobně odhalit  a zdokumentovat zjištěné dlouhodobě používané metody utajovaného jednostranného ovlivňování mínění veřejnosti o očkování, o kterých vypovídají zveřejněné projekty PR kampaní k jednostrannému ovlivnění veřejného mínění veřejnosti o očkování.

                                  

Navíc tyto  projekty odhalují a dokumentují mimo jiné také i dlouhodobou utajovanou spolupráci pobočky britského výrobce a prodejce vakcín GlaxoSmithKline, spol. s r.o. a České vakcinologické společnosti ČLS JEP( ČVS).

Obsah příspěvku:

1. Kapitola - Co JE PR (Public relations)?

2. Kapitola ČESKÁ CENA PUBLIC RELATIONS

3. Kapitola - CHARAKTERISTIKA ZADAVATELŮ A DODAVATELE UVÁDĚNÝCH PR PROJEKTŮ NA PODPORU OČKOVÁNÍ

4. Kapitola - PŘÍPADOVÁ STUDIE PR KAMPANĚ " EDUKATIVNÍ KAMPAŇ NA PODPORU OČKOVÁNÍ

5. Kapitola - PŘÍPADOVÁ STUDIE PR KAMPANĚ " VZDĚLÁVACÍ AKADEMIE PRO NOVINÁŘE O OČKOVÁNÍ

6. Kapitola - ZÁVĚR

6. 1Manipulace názorů pomocí PR projektů zakládá skrytou vládu

6. 2Programové odmítání veřejné odborné diskuse

6. 3. Nerespektování mezinárodní Úmluvy o lidských právech a biomedicíně

6. 4. Manipulativní ideologie očkování v podání výrobců a prodejců vakcín a vakcinologů.

6. 5. Porušení povinnosti a poslání poskytovat objektivní, ověřené a všestranné informace pro svobodné vytváření

názorů o očkování veřejnoprávními institucemi.

6. 6. Dlouhodobá spolupráce mezi výrobcem a prodejcem vakcín a ČVS odhalena

6. 7. Jak zajistit nápravu a změnu současné situace ve prospěch občanů.

*******************************************************************************************************************

ÚPLNÉ ZNĚNÍ  TEXTU PŘÍSPĚVKU NALEZNETE  NA WEBU   zde

 

Můj příspěvek inspiroval blogera k napsání článku publikovaného 22.2. 2016 zde: http://rotter.blog.idnes.cz/c/495665/je-treba-naladit-novinare-na-stejnou-notu-aneb-kdyz-jde-o- ockovani-je-treba-placene-pr.html

 

Kampaň k jednostrannému ovlivňování veřejného mínění o očkování podle PR projektu objednaného ČVS byla spuštěna v roce 2014, probíhala 2015 a probíhá doposud. Novou  vlnu kampaně ČVS znovu odstartovala např. přes ČTK 23.2.2016 článkem  Profesor: Očkování z dětství v dospělosti už nechrání - ČeskéNoviny.cz s uvedením zdroje ČVS !  Mutace pak následovaly lavinovitě v dalších mediích hlavního proudu.... přes ČT v pořadu SAMA DOMA 8. -12.2.2016...atp....Mám to zmapováno...

 

Jelikož jsem pravdivými důkazy prokázal oprávněnost v pořadu zveřejněných skutečností, spolu s čtenáři  Vás pane prof.  Prymulovyzývám:                            omluvte se veřejně  za klamání veřejnosti v přímém přenosu!

 

Ing. Rudolf Vondřich (1942)

           (Děda čtyř vnuček, kterému záleží na jejich zdraví)

           http:/rozkvet.cz

 

Zde se můžete seznámit se zněním případové studie projektu Vzdělávací akademie pro novináře o očkování  (pozn. otisknout celý text)

Zde můžete shlédnout záznam pořadu MÁTE SLOVO S M. JÍLKOVOU O OČKOVÁNÍ 3.3. 2016   (pozn. zveřejnit videozáznam)

 

        PS: K problematice očkování jsem publikoval také následující dokumenty:

2.4.2014 ZPRAVODAJ ROZKVĚT HARMONIE : OBCHOD SE STRACHEM = OČKOVÁNÍ Cílem Zpravodaje je pomoci rodičům, kteří se zajímají o politiku plošného očkování a o jeho účinek na dítě a umožnit jim zodpovědné rozhodnutí. Zájem dalších návštěvníků webu si vyžádal jeho průběžnou aktualizaci podle časových možností.

 

14.4. 2015 PŘÍSPĚVEK K PROBLEMATICE SVOBODNÉHO ROZHODOVÁNÍ O ZDRAVÍ NEVINNÝCH DĚTÍ A BEZBRANNÝCH SENIORŮ - PRAKTIKY OČKOVÁNÍ V ČR ( byl vypracován pro seminář v Poslanecké sněmovně 14.4. 2015, věnuje se zejména výkonu státní správy na úseku očkování Úplný text příspěvku zde

 

podporte-width

 

Komentáře

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit / registrovat

Komentáře  

#2 Bus Bělojar 2016-03-07 09:18
Prostě to zkraťme-Prosím všechny lidi,kteří se ještě mají rádi a váží si každého života(ať lidského či zvířecího),aby se nenechali očkovat proti ničemu.Prosím všechny rodiče,aby se lépe informovali a ochránili své děti od očkování(nucené ho otroctví). Opět zde doporučím knihu DOBA JEDOVÁ,je v ní perfektní kapitola jen o očkování.To samé platí pro některé cestovatele,kte ré straší,že pokud se neočkují,hrozí jim všelijaké nákazy-nesmysl! Sám jsem byl 2x v Indii,Laosu,Kam bodže,Srí Lance,Thajsku a všude bez jediného očkování,to samé moji kolegové na cestách.Dbejte pouze na hygienu,nepijte vodu z kohoutku a hlavně nejezte na cestách maso!!!
#1 Bus Bělojar 2016-03-07 09:05
Ministerstvo zdravotnictví je ve lhaní školeno.Co třeba prasečí chřipka,ptačí chřipka,ebola,d nes zika.Vzpomněte tv reklamy na očkování,kde vystupovala ministryně zdrav.,nemusíme ani vzpomínat,dnes běží v tv reklama o červené karkulce,která se musí nechat očkovat,atd.ČR( minist.zdravotn .) objednalo před pár lety vakcíny od nějaké neprověřené farmaceutické firmy(asi 2miliony vakcín?),když se vzápětí dělali testy na zvířatech zjistilo se,že tuhle vakcínu nepřežije ani morče.Vše se ututlalo,zametl o pod koberec.Vždyť Itálie řvala,že byla podvedená(byli nuceni nakoupit tytéž vakcíny) a hnala to až někam k evropskému soudu.

Facebook komentáře