Czech Free Press

Friday
Sep 03rd
Text size
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Smrt jako vysvobození

Email Tisk PDF

bata-blogZřejmě díky stejně otřesnému prožitku mého přítele z obsahu dopisu mi na internet přeposlal dopis pana Miroslava Cyroně, těžce invalidního člověka, t.č. obyvatele Domova důchodců v Dobré Vodě.

Není to příjemné čtení a chápu pana Cyroně a jeho duševní rozpoložení, ve kterém velmi emotivně popisuje situaci v tomto DD. Zvláštní pozornost přitom věnuje dvěma ženám, zastávající významné funkce tohoto zařízení, paní Zadražilové, ředitelce DD v Dobré Vodě a paní Maxové, staniční sestře tamtéž.

Pana Cyroně jistě vedly k napsání dopisu velmi vážné důvody, a pod vlivem dalších okolností jsou jeho popisované události i poněkud více emotivně podbarvené. To ovšem na podstatě věci nic nemění, protože jsem přesvědčen, že události mají reálný základ. Mohu-li věřit slovům pana Cyroně, je sice těžce poškozený jako invalida, pohybující se pouze na vozíku, na druhé straně jeho zájem a hlavně vědomosti stran internetu a všech jeho nuancí napovídá, že jde o člověka umného, psychicky zdravého (kromě dopadů z jednání obou jmenovaných), zřejmě vzdělaného s tvořivými (i spisovatelskými) schopnostmi a zápalem pro věc, tj. provozování portálu www.cyron.cz , kterému věnuje až 12 hodin denně včetně jiných kreací tohoto žánru.

Jak z dopisu vyplývá, je mu odpírána možnost provozovat internet s tím, že DD bude od sítě odpojen. A to i přes jeho nabídku, že uhradí náklady na posílení signálu, který je v místě údajně slabý. Zásadní odmítnutí této nabídky paní Zadražilovou je nepochopitelná. Zda její jednání plyne z vědomí, že pan Cyroň má více intelektu než ona sama (třeba ovládá net perfektněji, než ona), může jí být nesympatický či protivný, nicméně to nejsou důvody, aby se k němu takto arogantně a povýšenecky chovala. Především zastává místo vedoucího pracovníka instituce, která není soukromého charakteru a ona nemá právo takto stanovovat či diktovat podmínky pro život lidí, kteří se nemohou dostatečně bránit a jsou odkázání na milost či nemilost této ženy. Pokud ji tato práce nebaví, nemotivuje či nečiní spokojenou, nemá-li vztah k lidem takto tělesně postiženým, bylo by lepší této práce zanechat, protože těm druhým nepřináší úlevu v jejich těžkém životě, ale činí jim jejich strastiplný život ještě těžším.

Lze pochopit, že ne vždy a ne ve všem může člověku druhému vyhovět, ale mnohdy záleží na podání, zdůvodnění, ale hlavně na způsobu jednání. Slušného a taktního vystupování se zřejmě paní ředitelce Zadražilové nedostává a nebylo by od věci u ní prověřit IQ, psychický monitoring či morální vlastnosti a schopnosti pro zastávání této funkce. Poněkud zarážející je i přístup KÚ Jihočeskho kraje jako zřizovatele, stejně jako sociálních složek, mající v kompetenci  dozorování tohoto zařízení. Jsou-li v tomto případě ve hře nějaké osobní vztahy, nelze usoudit, avšak jestliže nereagují na stížnosti pana Cyroně, je jejich nečinnost zarážející! Ani se nedivím panu Cyroňovi, že svůj pobyt v DD srovnává s pobytem v koncentračním táboře a že se vyjádřil, že se (paní Maxová) chová jako nacistka, protože její přístup nelze považovat za pozornost a péči, ale za šikanu obyvatel DD.

V dopise pana Cyroně je mnoho bolestivých zážitků, citově deptající již tak zdravotně postiženého člověka. Nelze je ani všechny citovat, ne snad proto, že jsou hrubé či neslušné, ale hlavně proto, že jich je mnoho a všechny mají stejného jmenovatele: nezájem o člověka. Jak na jedné straně uznale pan Cyroň mluví o standardním personálu domova, jeho obětavosti, přístupu a zájmu o lidi, tak pravým opakem mu je jednání jmenovaných žen.  Situace pana Cyroně je ve stadiu, kdy se už pomalu loučí se životem, neboť zpřetrháním vazeb na jeho zálibu a seberealizaci ztrácí i smysl jeho života. Z dopisu nevyplývá, kolik je panu Cyroňovi let, ale to není důležité, protože žádnému člověku se nechce umřít, zvláště takovým potupným způsobem. A jestliže ani strava neodpovídá jistým standardů a normám, lidem jsou podávány „blafy", jak jídlo nazývá sám pan Cyroň, a to za nemalé peníze, to člověku opravdu nepřidá na optimismu a vyhlídkám na další život. Takže vedle osobních problémů s oběma ženami, jsou v DD problémy i se stravou. A zase jde o stejný prohřešek: nezájem o člověka. Dominantní je zřejmě pro vedení DD otázka financí, byť na úkor spokojenosti klientely DD.

Vezmeme-li v úvahu byť jen 50%ní pravdu panem Cyroněn popisovaných dějů a událostí v Domově důchodců v Dobré Vodě, stojí za to tato fakta ověřit. Ten dopis lze chápat jako SOS pana Cyroně, který se ve svém zoufalství obrací na veřejnost s nevyslovenou  žádostí o pomoc. Činím tak touto cestou s nadějí, že se najde více lidí, kteří se o situaci v DD v Dobré Vodě budou rovněž zajímat a svým osobním přístupem k případu pana Cyroně pomůžou tento bezprecedentní přístup personálu ke klientům řešit. Jsme přece lidé, musíme si navzájem pomáhat. Nikdo z nás zdravých nevíme, kdy podobnou pomoc budeme sami potřebovat. Protože ač jsme lidé, jsou mezi námi i hyeny, které se neštítí chovat se k postiženým lidem jako k mršinám.  A tomu bychom měli zabránit.

Pro ty, kteří projeví zájem o osud pana Cyroně a dalších klientů v Domově důchodců v Dobré Vodě, pro úplné seznámení se obsahem dopisu pana Cyroně, odkazuji na:

http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/domov-duchodcu-dobra-voda-smrt-vysvobozuje.php

 

Komentářů (47)
  • IGI  - URGENT HELP
    VYPISUJE a VYPISUJE se

    Navrhuji OKAMZITE navstevu DOMOVA a na miste udelat zjisteni a konfrontace v pritomnosti NOVINARU a TV VIDEO
    Verim ze par Novinarov ma jeste na 20 litrov Benzinu a tam pojede
    Ja yslim ze uvedene damy su cisto deformovane psychopatky
    a treba najst okamzite pravny ramec iba za toto ich odtial vyrazit dakde
    do kuchyne skrabat 8 casov zemiaky
    Jasnacka ze jedlo na prd lebo urcite rozkradaju v pohode aspon 40 %
    z penazi co dostavaju
    Okamzite pri navstyeve treba ziadat Mesacne doklady oo nakupe
    Tovarov do kuchyne KOLKO OD KOHO atd Urcite tam budu par zname firmy ktore spolu kradnu osto sest !!
    Ked to nespravite Tak nepiste o takych veciach Lebo ste taky isty
    Prajem Vam v buducnosti aby ste zazili obdobnu situaciu
    bez pomoci Poznanie na vlastnej kozi sa zide kazdemu kto ma moznost pomahat lebo je tam nedaleko a nespravi TO
    IGI
    P.S Damy zneuzivaju World situaciu lebo kto sa bude starat do toho vsak je inych problemov u kazdeho kopa
    Zaver a ich ciele urcite
    Bodaj by aj skapal co najskor aspon budeme mat klud a este sa ryclo nabalime
  • x  - poslyšte pane Baťo
    chce to skutečně pomoci. (NE FORMOU VAŠEHO " stížnostního" WEBU). Já tam zkusím vyštvat novináře z deníku, protože jsem v Jč, ale pokud třeba ústav mění formu, nikdo nic nezmůže. Jistý Domeček v Prachaticích napojený na jistého starostu jisté části Prahy s JUDr titulem v kapse dokonce všechny klienty bez jejich vědomí zbavoval svéprávnosti. Tj. všechny peníze do kapsy ředitele a je-li stížnost- stěžuje si člověk zbavený svéprávnosti. Čili nic. Zvažte, zda i vy jste schopen tam vyjet (T.S vám jistě ráda dá potvrzení o tom, že jste píšící novinář).Na druhé straně, když někoho zachráníte, jste za něj tak trochu zodpovědný. Go on, říkám já. A volám místní "šmoky".
  • Anonymní  - re: poslyšte pane Baťo
    x napsal:
    chce to skutečně pomoci. (NE FORMOU VAŠEHO " stížnostního" WEBU). Já tam zkusím vyštvat novináře z deníku, protože jsem v Jč, ale pokud třeba ústav mění formu, nikdo nic nezmůže. Jistý Domeček v Prachaticích napojený na jistého starostu jisté části Prahy s JUDr titulem v kapse dokonce všechny klienty bez jejich vědomí zbavoval svéprávnosti. Tj. všechny peníze do kapsy ředitele a je-li stížnost- stěžuje si člověk zbavený svéprávnosti. Čili nic. Zvažte, zda i vy jste schopen tam vyjet (T.S vám jistě ráda dá potvrzení o tom, že jste píšící novinář).Na druhé straně, když někoho zachráníte, jste za něj tak trochu zodpovědný. Go on, říkám já. A volám místní "šmoky".


    To :quote=x

    Jsem rozhodnut nějak pomoci, ale že bych se vydal na cestu do DD v Dobré Vodě, s tím nepočítám. Chce to trochu času, abych si ujasnil způsoby a cesty, jak dotyčnému pomoci, resp. jak ty dvě "čůzy" odstavit od koryta. Rozhodně to však nebude osobním jednáním, spíše uvažuji o písemné formě. Snad se to podaří. J.B.
  • WWW
    Tak tohle je dost drsné počtení.Vážení,zajeďte se podívat do domova důchodců a s panem Cyroněm a jeho manželkou pobuďte alespoň měsíc.Myslí,že názor na ně okamžitě změníte.Jsou to lidé,kteří jsou věčně nespokojeni a pro vlídné slovo k personálu musí jít hodně daleko.Nevím kolikátý je tohle jejich ubytovací místo,ale ze všech ostatních byli s velikou radostí vyprovozeni do dalšího.Ono se to lehce soudí od počítače,když si přečtete jeho články,ale je lepší se přesvědčit na vlastní kůži.Staniční sestra Maxová,je velice pečlivá a na obyvatele moc milá.Novou pani ředitelku nemůžu posuzuvat,protože jsem s ní neměla tu čest.A jak si můžu dovolit něco takové napsat?Můžu,protože tuto problematiku znám velice dobře.Taže na závěr,pošlete novináře,televizi koho chcete,ale z těch pár minut co tam budou,nemůžou nikdy posoudit KDE JE PRAVDA.Nechte se zaměstnat,třeba na pár měsíců a uvidíte co vůbec tato práce obnáší.Myslím,že pak se setřičkám bude klanět.Já se klaním až k zemi.
  • Anonymní
    Vážená paní bez nicku,
    z Vaší poznámky vyplývá, že osV čem a proč jsou, jak uvádíte, věčně nespokojeni? Jsou to snad nějací vyvrhelové ve slušné společnosti ostatních? Proč byli z jiných zařízení "s velkou radostí vyprovozeni" do dalšího? Uvedla jste několik věcí a příkladů, ale chybí fakta a zdůvodnění. Máme-li se dobře orientovat a vycházet z nějakých doložených faktů a argumentů, bylo by dobré je zde uvést. Nerad bych byl klamán já, ale současně i ostatní, kterým byl předložen materiál, který Vy zpochybňujete. Máte-li dost odvahy, bbystupte z anonymity a sdělte více skutečností, které se vážou na případ pana Cyroně a jeho ženy, potažmo na ony dvě dámy. Aby se do toho vneslo světlo a mohly se věci posuzovat objektivně.Jen nechtějte, aby tam šel někdo s nimi na měsíc bydlet, to je nereálný požadavek. Doufám, že se ozvete.
    V úctě J.B.
  • Kropáč  - Budiž slyšeny obě strany!
    Jsem rovněž imobilní, ale po návštěvě internetových stránek:
    http://www.domov-dobravoda.cz/index.php?nid=2965&lid=CZ&oid=343737
    si říkám, že bych olíznul všech 10, kdybych se do toho "koncentráku" v Dobré Vodě dostal.
    Kropáč
  • Miroslav Cyroň  - re: Budiž slyšeny obě strany!
    Kropáč napsal:
    Jsem rovněž imobilní, ale po návštěvě internetových stránek:
    http://www.domov-dobravoda.cz/index.php?nid=2965&lid=CZ&oid=343737
    si říkám, že bych olíznul všech 10, kdybych se do toho "koncentráku" v Dobré Vodě dostal.
    Kropáč
    .

    Věřím. Ovšem znáte přísloví "Když ptáčka ..."?

    Jste-li imobilní, zapomeňte na výlety i ergo, třeba. Jediný výlet pro vozíčkáře vypůjčeným autobusem byl letos v létě do zoo, na můj návrh, v době kdy DD dočasně řidila ekonomka paní Irová.
  • Kropáč  - re: re: Budiž slyšeny obě strany!
    Miroslav Cyroň napsal:
    [quote=Kropáč]Jsem rovněž imobilní, ale po návštěvě internetových stránek:
    http://www.domov-dobravoda.cz/index.php?nid=2965&lid=CZ&oid=343737
    si říkám, že bych olíznul všech 10, kdybych se do toho "koncentráku" v Dobré Vodě dostal.
    Kropáč
    .

    Věřím. Ovšem znáte přísloví "Když ptáčka ..."?

    Jste-li imobilní, zapomeňte na výlety i ergo, třeba. Jediný výlet pro vozíčkáře vypůjčeným autobusem byl letos v létě do zoo, na můj návrh, v době kdy DD dočasně řidila ekonomka paní Irová.[/quote]
    ___________________________________________________
    Nestojím o výlety, protože nemám cévku a za 2 hodiny potřebuji vymočit. Asistent přisune bažanta, já se vymočím. Při tom si pomočím ruce. Asistent (100 Kč/hod.) vyleje bažanta, nanese čistící pěnu a utře. Ale při větším zájmu zajistí vždy obec, na požádání a drobnou úplatu. Za sprchování to máte asi kalkulováno v ceně ubytování. Já rovněž, navíc -zaplatit, s asistencí rovněž za 100 Kč. Navíc převaz bércových vředů, opět zaplatit, když to nedělá domácí péče. Anténu hifi mi správce domu nepovolil (narušení izolace střechy a půdního prostoru), platím kabel UPC. Lékař v domě má dovolenou od 22.12. a přijde až 12.1.2010. Kdyby něco, tak s asistentem a taxi na první pomoc. ALE NA SMRT TO JE JEN PRO ROZMAZLENÉHO SPRATKA.
  • Prd  - re: WWW
    WWW napsal:
    Tak tohle je dost drsné počtení.Vážení,zajeďte se podívat do domova důchodců a s panem Cyroněm a jeho manželkou pobuďte alespoň měsíc.Myslí,že názor na ně okamžitě změníte.Jsou to lidé,kteří jsou věčně nespokojeni a pro vlídné slovo k personálu musí jít hodně daleko.Nevím kolikátý je tohle jejich ubytovací místo,ale ze všech ostatních byli s velikou radostí vyprovozeni do dalšího.Ono se to lehce soudí od počítače,když si přečtete jeho články,ale je lepší se přesvědčit na vlastní kůži.Staniční sestra Maxová,je velice pečlivá a na obyvatele moc milá.Novou pani ředitelku nemůžu posuzuvat,protože jsem s ní neměla tu čest.A jak si můžu dovolit něco takové napsat?Můžu,protože tuto problematiku znám velice dobře.Taže na závěr,pošlete novináře,televizi koho chcete,ale z těch pár minut co tam budou,nemůžou nikdy posoudit KDE JE PRAVDA.Nechte se zaměstnat,třeba na pár měsíců a uvidíte co vůbec tato práce obnáší.Myslím,že pak se setřičkám bude klanět.Já se klaním až k zemi.

    Vážená paní WWW.
    Proč se pod to dílo alespoň nepodepíšete? Nespíš máte černé svědomí. Nevím jak jste přišla na to že tito lidé jak píšete, byli
    vyprovozený z jiných ústavů? Máte nato nějaký důkaz? Nebo jste si to vymyslela? Být Vámi tak netvrdím nic na co nemám ani jediný písemný podklad. Jsou i takové ústavy které dokonce vlastní hospodu přímo v areálu. Škoda že jste se tam nestihla uplatnit, :) To byste teprve koukala. Jaký slovník používají obyvatelé v našem zařízení když přijdou z hospody. Tak držte své dojmy na uzdě a buďte ráda zato že jste nemusela pracovat za ještě horších podmínek než jsou ty Vaše.
  • Broukalová Lenka
    Ach jo,chudinka pan Cyroň,tak si zaplatťe vlastní připojení od úplně jiné společnosti a budete mít klid ne?To vám snad zakázat nemohou.V DD jsem pracova,tak vím o co jde.Rozhodně nebudu psát nic proti zařízení a ani nic proti obyvaletům.Tak hodně zdaru.Když jste nespokojený p.Cyroni,proč už jste dávno nezměnil zařízení?
  • Magdaléna  - re: re: WWW
    Možná se budete divit,ale mě tahle práce vůbec nevadí,naopak můj sen bylo pracovat v nějakém pododném ústavu jak uvádíte.Já se nebojím žádné práce.Ano a na A5,kde je ubytovaný p.Cyroň,je to pro personál oproti jiným patrům o dost snadnější.Já se nebudu už angažovat do této debaty,protože to pro mě nemá cenu,stojíte všichni na jeho straně,nevadí.Mohl by p. Cyroň uvést adresy předešlých zařízení kde byl?Všem přeju v novém roce jen a jen to nelepší a p. Cyroňovi připojení k netu a nový láskou plný ústav.Nic ve zlém,můj názor je takový jaký je,každý máme nárok na svůj.Tak se mějte krásně.
  • Hynek Zatloukal  - Nesuď jiné, nebudeš souzen...
    To je ale výplod! Autora i webu, který tento prostor poskytuje aniž by si situaci nejdříve prověřil na místě samém, příp. dal alespoň prostor k vyjádření druhé straně.
    Ještě jsem měl předeslat, že nejsem nikterak zainteresován na této "Kauze", bojuji celý život proti nešvarům a z profesních důvodů i osobních pohnutek se zabývám mj.lidskoprávní problematikou. Nemíním ani jedné straně dělat soudce. Nemám důvod a priori nevěřit panu Cyroňovi, kterého je mi svým způsobem líto.
    Co se však objevuje bez ověření (!) zde na CFP, včetně některých komentářů, je hodno úrovně 50. let (...jde o člověka umného, psychicky zdravého (kromě dopadů z jednání obou jmenovaných),..Zda její jednání plyne z vědomí, že pan Cyroň má více intelektu než ona sama,.. aby se k němu takto arogantně a povýšenecky chovala,... ona nemá právo takto stanovovat či diktovat podmínky,...Pokud ji tato práce nebaví, nemotivuje či nečiní spokojenou,,... nebylo by od věci u ní prověřit IQ, psychický monitoring či morální vlastnosti a schopnosti ,...pobyt v DD srovnává s pobytem v koncentračním táboře a že se vyjádřil, že se (paní Maxová) chová jako nacistka,... lidem jsou podávány „blafy",... tento bezprecedentní přístup personálu...). Pod heslem, kdo křičí první, ten má pravdu. Realita může být přitom zcela odlišná od tvrzení zde uvedených či prozaická, např. pro nedostatečně pokrytý rozpočet...
    Přeji si jako člověk i jako právník, aby došlo v případě prokázání uvedeného jednání k neprodlené nápravě a personálnímu řešení. V opačném případě satisfakci uvedeným ženám i celému personálu v podobě vyhraných žalob a dostatečné náhradě za morální újmu ze strany pana Cyroně a autora článku.

  • Kropáč  - Budiž slyšeny obě strany
    Bez výhrady souhlasím s tím, co napsal Hynek Zatloukal.
  • Anonymní  - re: re: re: Budiž slyšeny obě strany!
    Kropáč napsal:
    Nestojím o výlety, protože nemám cévku a za 2 hodiny potřebuji vymočit. Asistent přisune bažanta, já se vymočím. Při tom si pomočím ruce. Asistent (100 Kč/hod.) vyleje bažanta, nanese čistící pěnu a utře. Ale při větším zájmu zajistí vždy obec, na požádání a drobnou úplatu. Za sprchování to máte asi kalkulováno v ceně ubytování. Já rovněž, navíc -zaplatit, s asistencí rovněž za 100 Kč. Navíc převaz bércových vředů, opět zaplatit, když to nedělá domácí péče. Anténu hifi mi správce domu nepovolil (narušení izolace střechy a půdního prostoru), platím kabel UPC. Lékař v domě má dovolenou od 22.12. a přijde až 12.1.2010. Kdyby něco, tak s asistentem a taxi na první pomoc. ALE NA SMRT TO JE JEN PRO ROZMAZLENÉHO SPRATKA.


    No, není tu dlouhá čekačka, letos byste se sem dostal.

    Zapomeňte na UPC i internet, na asistenci, etc. Co 2 hodiny bažanta - takový luxus? Dostal byste pleny.
  • Anonymní  - re: re: re: WWW
    Magdaléna napsal:
    Možná se budete divit,ale mě tahle práce vůbec nevadí,naopak můj sen bylo pracovat v nějakém pododném ústavu jak uvádíte.Já se nebojím žádné práce.Ano a na A5,kde je ubytovaný p.Cyroň,je to pro personál oproti jiným patrům o dost snadnější.Já se nebudu už angažovat do této debaty,protože to pro mě nemá cenu,stojíte všichni na jeho straně,nevadí.Mohl by p. Cyroň uvést adresy předešlých zařízení kde byl?Všem přeju v novém roce jen a jen to nelepší a p. Cyroňovi připojení k netu a nový láskou plný ústav.Nic ve zlém,můj názor je takový jaký je,každý máme nárok na svůj.Tak se mějte krásně.


    1) jsem na B4.

    2) Mohu. Doma -> Hrabyně -> Byt Hukvaldy -> Byt Chýnov- DDDV.. Vy jste se nikdy nestěhovala?
  • Miroslav Cyroň  - re: re: re: re: WWW
    To jsem byl já.
  • Miroslav Cyroň  - re:
    Broukalová Lenka napsal:
    Ach jo,chudinka pan Cyroň,tak si zaplatťe vlastní připojení od úplně jiné společnosti a budete mít klid ne?To vám snad zakázat nemohou.V DD jsem pracova,tak vím o co jde.Rozhodně nebudu psát nic proti zařízení a ani nic proti obyvaletům.Tak hodně zdaru.Když jste nespokojený p.Cyroni,proč už jste dávno nezměnil zařízení?


    1) Zakázali. Zbývá pomalý mobil, ale pro mou práci je to nepoužitelné.

    2) Tak jo, měním hned. Kdy se mohu přistěhovat?
  • Pavla  - Pomoc

    Vážení, v DD Dobrá Voda pracuji a s panem a paní Cyroňovými mám tu čest. S paní Maxovou rovněž. Pokusím se zde o objektivní stanovisko. Paní Maxová je milá a fajn ženská, chová se k obyvatelům a i personálu, kterému velí více než dobře. Nepamatuji, že by na někoho byla sprostá, neochotná, nebo se na něj vykašlala. Oproti tomu Cyroňovi jsou dva zahořklí, protivní a zlí lidé, kteří zanevřeli na svět už kdysi a od té doby se mstí. Vyhrožují čímkoli, nadávají, jsou vulgární, dělají naschvály, absolutně zneužívají dobré vůle ošetřujícího personálu. Mít je doma, skočím z okna. Mám za sebou už dost zkušeností s ošetřovatelskou prací, ale s někým takovým jsem se zatím nesetkala. A doufám, že už ani nesetkám. Apropos - z minulých zařízení je vyhodili právě kvůli jejich chování. Chovají se hnusně OBA a kdo je lituje, tak je prostě nezažil live.
  • Pavla  - Ještě něco
    Ještě malá poznámka. Pan Cyroň nemá znemožněn přístup na internet - jemu se totiž odpojuje POUZE v jeho pokoji. Jinak má 24 hodin denně přístup do internetové místnosti DD!!! Do stejného patra jezdí na vozíku kouřit a není tudíž problém, aby navštěvoval i tuto místnost. Takže jeho pláč, že bude umírat bez netu je nesmyslný. A jídlo? Většinou je velmi dobré, občas prostě nepadne do chuti, jako všude. Také jak stále naříká, že nemá peníze - na cigarety má, on, i jeho žena...
  • Miroslav Cyroň  - re: Pomoc
    Pavla napsal:

    Vážení, v DD Dobrá Voda pracuji a s panem a paní Cyroňovými mám tu čest. S paní Maxovou rovněž. Pokusím se zde o objektivní stanovisko. Paní Maxová je milá a fajn ženská, chová se k obyvatelům a i personálu, kterému velí více než dobře. Nepamatuji, že by na někoho byla sprostá, neochotná, nebo se na něj vykašlala. Oproti tomu Cyroňovi jsou dva zahořklí, protivní a zlí lidé, kteří zanevřeli na svět už kdysi a od té doby se mstí. Vyhrožují čímkoli, nadávají, jsou vulgární, dělají naschvály, absolutně zneužívají dobré vůle ošetřujícího personálu. Mít je doma, skočím z okna. Mám za sebou už dost zkušeností s ošetřovatelskou prací, ale s někým takovým jsem se zatím nesetkala. A doufám, že už ani nesetkám. Apropos - z minulých zařízení je vyhodili právě kvůli jejich chování. Chovají se hnusně OBA a kdo je lituje, tak je prostě nezažil live.


    A z jakého zařízení vyhodili Vás? Jen se všem přiznejte, že proto, že jste se tam chovala HNUSNĚ a neposlouchala!

    Toto jsem napsal úmyslně, protože i Vy takto lžete a urážíte.

    Před DDDV jsme měli byt,, tedy nás moc neznáte.
  • Pavla
    Smůla pane Cyroni, mě nikdy odnikud nevyhodili, protože se chovám všude slušně. A hlavně -- nelžu. A vím, že jste měli byt, takže jste se tam museli o sebe starat a tady v DD si necháte podat, přinést, umýt, uklidit, všechno. Jak jste to asi dělali v tom bytě...
  • Miroslav Cyroň
    Paní Pavlo, (Z)), víte co mě teď napadlo? Co by jste dělali, kdyby se tu jako klient objevil někdo s duší (a hlasem) p ředitelky. To by byla teprve "legrace".
  • Pavla
    Pane Cyroni,

    já neznám paní ředitelku, ani nevím, jaký má hlas, ale na hlase určitě nezáleží. Vím jen dobře, jak vaše oddělení trpí pod vámi.
  • Anonymní  - re:
    Pavla napsal:
    Pane Cyroni,

    já neznám paní ředitelku, ani nevím, jaký má hlas, ale na hlase určitě nezáleží. Vím jen dobře, jak vaše oddělení trpí pod vámi.


    Takže Vy neznáte ředitelku a píšete z IP DDDV v pracovní době? Zajímavé... :-D
  • Miroslav Cyroń  - re: re:
    Anonymní napsal:
    [quote=Pavla]Pane Cyroni,

    já neznám paní ředitelku, ani nevím, jaký má hlas, ale na hlase určitě nezáleží. Vím jen dobře, jak vaše oddělení trpí pod vámi.


    Takže Vy neznáte ředitelku a píšete z IP DDDV v pracovní době? Zajímavé... :-D[/quote]
  • Anonymní  - Smrt jako vysvobození.
    Vážení,kteří jste nějakým způsobem přispěli diskusí na můj článek.
    Jsem rád, že se diskuse rozvinula více,než jsem očekával. Jak jsem ve svém článku zmínil oněch 50% pravdy z toho, co uvedl pan Cyroň, bylo by záhodno se jí zabývat. Jak z vašich reakcí vidět, zabralo to a zájem je dosti značný. Většinou jsou však postoje k událostem kolem pana Cyroně negativní, tedy nesouhlasné. Ani se nedivím, rovněž jsem při psaní článku nebyl přesvědčen o jednoznačné pravdě pana Cyroně, ale když už to napsal a já četl jeho dopis, nemohl jsem přece reagovat ani vyloženě negativně, ani vyloženě pozitivně. Na dopis pana Cyroně totiž nebylo možné reagovat jinak. Proto jsem vycházel z oné poloviny, tj. 50% (relativní) pravdy z jeho strany, pokud taková vůbec bude. Ukazuje se, že té pravdy pana Cyroně je podstatně méně, než 50%. Nebylo by na místě tvrdit, že nemá ausgerecht žádnou pravdu, ale jak z vašich příspěvků vyplývá, za mnohé si může sám, resp. mohou sami. Nemohl jsem se k dopisu pana Cyroně postavil zcela negativisticky, protože nemám žádné argumenty k tomu, abych oponoval tomu, co napsal a rovněž jsem nemohl zaujmout zcela jednoznačné pozitivní stanovisko, pro které jsem rovněž neměl dostatek, resp. vůbec žádné indicie a argumenty, abych se takto k jeho případu postavil. Poznamenávám, že pana Cyroně, ani jeho paní neznám a nikdy jsem o nich neslyšel. Jasno do tohoto případu vnášíte právě vy svými diskusními příspěvky, ze kterých výrazně vyplývají poznatky, že zdaleka není všechno takové, jak se nám pan Cyroň snaží vsugerovat. To jsou však poznatky, které přicházejí z vaší strany právě na základě mého „provokačního“ článku.
    Pokud si bude pan Cyroň všechny diskusní příspěvky číst, což si myslím že ano, pak třeba pochopí, že jeho SOS nenajde slechu zvláště, když do diskuse vstupují lidé, kteří jej a jeho paní nejen znají, ale vědí o jejich osudu více, než si myslí a bohužel zkušenosti s panem a paní Cyroňovými, jak patrno, nejsou nejlepší. Chápu, že pan Cyroň, ani jeho paní nebudou s takovými závěry spokojeni, leč hledáme-li pravdu, nesmíme obcházet objektivní pohled a názor na věc. Rovněž chápu, že v jistých případech se může pan Cyroň cítit poškozován nebo nepochopen, což u něj vyvolává pocit nespravedlnosti a křivdy. Je ovšem na něm samotném, jak, po všech zjištěných skutečnostech a poznatcích k jeho osobě (resp. k oběma), se k těmto faktům postaví a zda si uvědomí, že je také na něm, aby se vztahy mezi ním (jimi) a personálem, konkrétně s oběma jím jmenovanými pracovnicemi, zlepšili v rámci daných možností. Nebude to snadné, z povahy pana Cyroně lze tušit pocit nepochopení nás všech, kteří se k jeho dopisu (mému článku) jakkoliv vyjádřili, pocit ukřivděnosti, nezájmu a snad i opovržení ke všemu, co on a jeho paní v DD prožívají. Nicméně není zvláštností, že se člověk čas od času setkává se „zlobivými“, věčně nespokojenými staříky (obého pohlaví), jindy pacienty, klienty, zákazníky a podobně a ne vždy je s nimi „rozumná řeč“. Z toho pak vznikají nepříjemné tahanice a přetahování se o pravdu. Ale to je už v povaze člověka, takového předělat lze jen ztěžka, jestli vůbec.
    Děkuji všem za projevený zájem a sdělení svých názorů či poznatků k mému článku a pokud jsem se v něm někoho jakkoliv dotknul na cti, bylo to neúmyslné vůči nim samotným, ale pouze s úmyslem v tom, abych takto vyvolal zájem k dopisu pana Cyroně. Rovněž s úmyslem, aby se když ne prokázalo, tak alespoň naznačilo, více skutečnosti a pravdy, která by měla opodstatněnost stížností pany Cyroně potvrdit nebo vyvrátit. Žel se ukázalo, že to ve není ve prospěch pana Cyroně. Jak na to bude pan Cyroň reagovat, se mohu jen domnívat, ale že tomu nebude rád, o tom jsem přesvědčen. Holt takový je život, pane Cyroni!
    Ještě jednou vám všem děkuji a doufám, že tímto kauzu pana Cyroně můžeme ukončit. Pokud máte jiný názor, dejte vědět.
    V úctě Jiří B a ť a
  • Miroslav Cyroň
    No, jak budu reagovat... Je mi smutno, že Vám stačilo pár pomlouvačných "svědků"... Copak jste nevnímal ten nenávistný tón? No nic, když prohraji, bude o jednoho aktivně pracujícího míň a o jednoho zlomeného poníženého blbečka víc (za Magdu psát nemohu).
  • x
    Vážený pane Baťo.
    Věřte si čemu chcete sestra Pavla pracujee na patře b1 a manželé Cyroňovi bydlí na b 4 takže je zná buď z letadla a nebo z vidění.
  • Hynek Zatloukal  - Vážený pane Baťo,
    člověk by zaplesal nad vaším komentářem. Problémem zůstává, že jste nejdřív poplival a pošpinil svými slovními zvratky ty, kdo si obecně zaslouží naši úctu, aniž byste se obtěžoval zjistit reálný stav věci. To se zkrátka nedělá.
    Měl jsem tu čest dva uplynulé roky profesně působit v obdobném zařízení, kde jsem si v roli nezávislého pozorovatele všímal nejen kvality života jedinců s postižením, ale i pracovních podmínek obslužného personálu, obzvlášť při styku s některými klienty. Své mládí jsem trávil ve městě, kde byla početná enkláva vozíčkářů, jedna provozovna v dobách mého podnikání byla v "pečovatelském domě", v rámci svého posledního studia - andragogiky - jsem navštívil i další zařízení s totožnými závěry. Hluboce proto smekám nad údělem drtivé většiny sester!
    Neznám dotyčného pana Cyroně, ale o jeho slizkosti hovoří fakt, že svými polopravdami a pomluvami (jak vidno z dalších příspěvků) zaplevelil mnoho serverů v této zemi, zabývají se jím úřady, ba snad i poslanci. Vážené dámy, nenechte si prosím líbit podobné manýry od podobných individuí, které místo vděku a pokory nerespektují právní, ale ani morální normy v této zemi a tvrdě se ohraďte.
  • Malej Jarda  - Je Hynek Zatloukal lidský odpad?
    Pravda se hledá od monitoru těžko, nicméně nemohu souhlasit s panem Zatloukalem, který při stejné neznalosti odsoudil a pomluvil tak jednoduše pana Cyroně a bez znalosti věci píše velmi negativistickým způsobem o panu Cyroňovi (viz slova slizkost, zaplevelit, manýry, individua a další...).

    Pokud by se ke mě někdo choval tak jak popisuje pan Cyroň, byl bych zoufalý a v bezmocnosti se choval mnohem hůř. Pan Cyroň přiznává, že se občas neudrží a je také nepříjemný, mně osobně to zní mnohem důvěryhodněji, než řeči jeho oponentů, kteří zde předestírají vizi tařka ráje, bez jakéhokoli pochybení na jejich straně. Prostě u pana Cyroně vidím jakousi sebereflexi.

    Naprosto odmítám a jsem zhnusen výčitkou ve smyslu, že pan Cyroň aktivoval úřady, aby se jeho ať už skutečným nebo domnělým bezpravím zabývaly. Nestranně prošetřit takovou událost je nutné a správné. Veřejná kontrola je na psychopatické chování ten nejlepší lék. Je dobře, že se o tom mluví. Nejsme už doufám v totalitním státě, kde je nutno držet hubu a krok a kde má být invalida vděčný za to, že se o něj placený personál sice blbě, ale přece stará.

    Svoboda projevu a možnost ozvat se proti bezpráví je jednám ze základních lidských práv a pokud někdo toto odsuzuje, nemohu si o něm myslet nic dobrého.
  • Malej Jarda  - Je Hynek Zatloukal lidský odpad?
    Pravda se hledá od monitoru těžko, nicméně nemohu souhlasit s panem Zatloukalem, který při stejné neznalosti odsoudil a pomluvil tak jednoduše pana Cyroně a bez znalosti věci píše velmi negativistickým způsobem o panu Cyroňovi (viz slova slizkost, zaplevelit, manýry, individua a další...).

    Pokud by se ke mě někdo choval tak jak popisuje pan Cyroň, byl bych zoufalý a v bezmocnosti se choval mnohem hůř. Pan Cyroň přiznává, že se občas neudrží a je také nepříjemný, mně osobně to zní mnohem důvěryhodněji, než řeči jeho oponentů, kteří zde předestírají vizi tařka ráje, bez jakéhokoli pochybení na jejich straně. Prostě u pana Cyroně vidím jakousi sebereflexi.

    Naprosto odmítám a jsem zhnusen výčitkou ve smyslu, že pan Cyroň aktivoval úřady, aby se jeho ať už skutečným nebo domnělým bezpravím zabývaly. Nestranně prošetřit takovou událost je nutné a správné. Veřejná kontrola je na psychopatické chování ten nejlepší lék. Je dobře, že se o tom mluví. Nejsme už doufám v totalitním státě, kde je nutno držet hubu a krok a kde má být invalida vděčný za to, že se o něj placený personál sice blbě, ale přece stará.

    Svoboda projevu a možnost ozvat se proti bezpráví je jednám ze základních lidských práv a pokud někdo toto odsuzuje, nemohu si o něm myslet nic dobrého.
  • Zdeněk  - Souhlasím s Malým Jardou
    Potěšil mě příspěvek Malého Jardy, který mi na této stránce přišel asi jako jediný smysluplný text. Jarda se na rozdíl od různých všemožných siláckých vyjádření snaží hledat, kde je zakopaný pes...a kde by i snad mohla být pravda.

    Vůbec nemůžu souhlasit s příspěvky autora článku Jířím Baťou. V prvotním článku píše něco na způsob "ošetřovatelky jsou hrozné"...poté, po obdržení několika anonymních příspěvků, tvrdících, že pan Cyroň je lump, Jiří Baťa otočí o 180 stupňů a napíše příspěvek, opět s neochvějnou jistotou, že "pan Cyroň je lump". Pan Baťa je typický autor siláckých vět, což vůbec nemám rád.

    Pro neznalé: pan Cyroň jedním z nejaktivnějších členů Mandriva Linux komunity a Internet je pro něj tudíž velmi důležitý nástroj.
    Diskuze o problému p.Cyroně je také na portálu Abclinuxu.cz - "http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/domov-duchodcu-odrezava-packagery-od-internetu"
  • Hynek Zatloukal  - Re: Malej Jarda, Zdeněk
    Že byste si pánové alespoň nejdříve přečetli můj předchozí příspěvek, navazující komentáře a nevytrhávali mou repliku z kontextu? A také se podepsali svým plným jménem, ať vím, s kým mám tu čest? :-)
  • Anonymní
    Vážený pane Zdeňku,
    neberu Vám Vaš poznatky a zkušenost v práci s lidmi v oblasti, o které se zmiňujete. Jenom si vyprošuji mne osočovat tím, že jsem pana Cyroně nazval, v lepším případě jej považuji "za lumpa".To jsem nikde nenapsal, ani nezmínil. Nechápu, proč vy sám používáte taková siliácká slova, které mi na druhé straně vytýkáte. To, že máte s panem Cyroněm osobní zkušenosti ještě neznamená, že Vy jste "jednička" a pan Cyroň "svatoušek". Prostě máte takové zkušenosti jaké máte, jiní mají zase zkušenosti jiné. Můžete to pochopit? A jestliže se k tomu vyjádří tak, že se Vám to nelíbí neznamená, že nemůže mít pravdu. Apropó, jak mne nebo koho jiného můžete přesvědčit o své pravdě a lži toho druhého? To, že jsem napsal jednou tak, podruhé jinak vychází z toho, že jsem reagoval i na ty, kteří o tom také ví své. A také jsem nenapsal, že zcela jednoznačně věřím té či jiné straně , napsal jsem, že je-li na tom, co pan Cyroň ve svém dopise vyjevil pravda alespoň z 50%, pak by se tím měl někdo zabývat, či alespoň na to reagovat. A to se stalo. Tak ještě jednou, pane Zdeňku, to nařknutí , že jsem o p. Cyroňovi prohlásil, že je lump, si vyprošuji.
    Jiří B a ť a
  • Kropáč  - Zdeňkovi
    Obdobně využívá svobody projevu a demokracie ten pán, co pohladil po hlavě Obamu, když byl v Praze. Teď jej vrátili zpět z Kanady, Kde žádal o azyl. Nedali mu v přeplněném bistru v Praze kávu. Ted bude žalovat stát ČR o 10 milionů Kč a míní emigrovat do Miami. Neračte rovněž emigrovat? Že byste s sebou mohl vzít pana Cyproně.
  • Vít Profant
    Vážený pane Baťo, dovolím si vás upozornit, že jedna z těch reakcí namířených proti panu Cyroňovi, na základě kterých jste změnil názor ("Ukazuje se, že té pravdy pana Cyroně je podstatně méně, než 50%";), byla zcela lživá, protože odešla z IP dobrovodského DD, přestože autor(ka) tvrdila, že ředitelku nezná. Takže to je JEDNO spolehlivé vodítko navíc k již zmiňovanému sklonu k sebereflexi p. Cyroně.
  • Martin Povolny
    To, ze jedna z osetrovatelek v diskusi panu Cyrhonovi nabizi moznosti vyuzivani "Internetove mistnosti" misto pripojeni z jeho vlastniho pocitace, svedci o tom, ze o jeho cinnosti na pocitaci a potrebach nema moc predstavu.

    Je evidentni, ze pan Cyrhon se cinnosti v ramci Mandriva nemuze venovat z nejakeho sdileneho pocitace ve spolecne mistnosti.

    Je otazka, jestli je to pro to, ze se ona dama nezajima, nechce zajimat, nebo ji to pan Cyrhon nebyl schopen vysvetlit.

    Je mozne, ze pan Cyrhon je v osobnim kontaktu neprijemny clovek, to na dalku neoverime.

    Nicmene jestlize mu berou pripojeni k Internetu, cili neco, co drive mel a za co je ochoten platit, a berou mu to ze msty a protoze mohou, zatimco on se nemuze branit, tak je to akt, pro ktery nelze mit pochopeni, at je pan Cyrhon jakkoliv protivny.
  • Zdeněk
    Pro pana Baťu:
    Omlouvám se, že jsem se Vás dotkl tím lumpem, nemyslel jsem to doslova, jen mě trochu naštvalo, jak rychle se Váš pohled na pana Cyroně změnil pouze na základě několika anonymních reakcí.

    Pro pana Kropáče:
    Děkuji za nabídku k emigraci, sice přemýšlím o práci v cizině, kde jako lékař vydělám o mnoho víc, ale přímo emigrovat to se mi nechce ;) . A nedá mi to si nerýpnout: píše se zde o panu Cyroňovi, nikoli Cyproňovi.
  • vladko001  - Debata jede i zde...http://www.facebook.com/topic.
    http://www.facebook.com/topic.php?topic=12930&post=56566&uid=179538426965#/ydostalova?v=feed&story_fbid=233021912604

    Yveta Dostálová tak zítra je 4.1.10 a uvidíme jestli bude odstřižen nan Cyron od internetu
    http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/domov-duchodcu-dobra-voda-smrt-vysvobozuje.php
    www.cyron.cz
  • TEN  - Byla jsem jednou z prvních členek SN
    a pamatuji jak kolegové, které hřálo členství jiných organizací , po lednu 90 začali psát z pozice bůhvíkoho (OF?) likvidační články na schopné, leč mladé a komunistické ředitele fabrik. Tehdy se likvidovala děcka sotva po Vš, ABY NASTOUPILI OSMAŠEDESÁTNÍCI s praxí práskání pro StB. Pak, poté co z Pařížské vyběhl dokument o novinářích-agentech StB (např. celé Svobodné slovo v Brně) to ustávalo. Nicméně ono "kohokoli zlikviduji na x znaků (řádků)" převzala leschtinovská MFD.Podlost je stále populární, jak čtu.
  • Hynek Zatloukal  - Jetě dodatek - pár citací bez dalšího komentáře, n
    "...Pane Cyron... Vy dostanete penize za nic od statu, my si je vydelavame svou praci. Vy date 4500 z tech penez co dostanete za jidlo, my nejdrive 50% odevzdame na Vas, varime si sami a za jidlo dame take tech 4500/mesic. Bydleni platime 8.000/mesic najem... MUSIM PLATIT LIDEM JAKO JSTE VY I KDYZ NECHCI. A kdyz nebudu platit, zavrou me do vezeni, prijde exekutor, zabavi mi muj majetek... A vy se budete rozcilovat, ze se k Vam lide chovaji spatne. Ty lide co se o Vas staraji... nemaji nic ZADARMO, nemaji narok. A pak tyhle lide vidi, jak se k nim chovate, s jakou neuctou. O tom jaky jste asi clovek svedci, ze nekomu rikate FASISTICKA PICA. Ty lide se o Vas staraji za almuznu, ze ktere 50% daji na Vas zivot a vy ZADATE o INTERNET? Mnoho z nich si internet NEMUZE DOVOLIT. A vy jim za to rikate ze jsou FASISTICKA PICA. To je svinstvo nejvyssiho stupne..."
    "...Jen kricite, pozadujete. Kritizujete a urazite. A jeste pri tom hlasate do sveta, jak je Vam ublizovano. A pak napisete, proc nevyjdou ti, co Vam Vas zivot plati do ulic, to je cynismus. Neuveritelny cynismus...Vite, kdyz bych si mohl vybrat, tak prispvam na duchod svym rodicum, na skolu svym detem.Na zdravi me rodine. Ostatni lide by ode mne dostali jen a prave v pripade, kdy by dokazali rict PROSIM a DEKUJI..."
    Návštěvník - úte pro 29, 2009 2:05 pm, úte pro 29, 2009 4:23 pm
    "...Dostávám je JÁ? Částečně jistě, ale co třeba plat ředitelky, čachry s potravinami, atd? Navíc, náklady na sociální politiku jsou kapkou. Desetimiliardy tečou jinam. Tam směřujte kritiku. 2) Možná se budete divit, daně a spol jsem platil i já. A když jsem napsal knihu, platil ji i vydavatel, knihkupci, atd. To bylo možná víc, než Vy z Vašeho usmoleného platu.. A prodává se furt."
    Miroslav Cyroň - úte pro 29, 2009 5:38 pm
    "...1/Jak jste se mohl ve svém věku a postižením dostat do DDDobrá Voda
    ... Hlavně můj zdravotní stav se zhoršil natolik, že bylo zapotřebí 24h péče. No, a jelikož JČ KÚ neprovozuje žádný ÚSP pro mladší, nabídli nám místo v právě dokončované půdní vestavbě DDDV. Pan Hes nám pak vyprávěl, že on původně nechtěl, tlačil však KÚ. 2/Uplatili Jste minulého ředitele p.HESE? To snad nemyslíte vážně? :-) 3/ Mám v tomto zařízení svou matku a docela dlouho jsme čekali na umístnění a Věřte jsem s péčí personálu nadmíru spokojená.
    To nemohu komentovat. Ovšem jako největší problém vidím právě to, že jsme věkově "cizí element" v DD. Jinou mentalitu mají lidé 70+ let a jinou činní 40. Ovšem jednat s námi na úrovni - je to velký požadavek? ....Ale chodívám na návštěvu při večeři a jídlo mají v DD chutné.... Asi je to individuální. Ale uvědomte si - 150 Kč! Jinde 113 - 136 Kč. Navíc , strava vhodná pro 70+ nás "zabíjí"... 4/Vás i Vaší paní vidívám kouřit a to dost ,tak asi máte peněz dost. Asi 2x 10 cig/den, tj krabička. Jo, je to dost. 5/ptala jsem se ostatních klientů a vy chodíte spát po půlnoci a personál vás vždy obslouží i v Těchto pozdních nočních hodinách. Ano, to je pravda a ani v nejmenším to nezpochybňuji."
    Miroslav Cyroň - sob led 02, 2010 2:44 pm
    "Dobrý den, poněkud se v diskuzi ztrácí Váš původní příspěvěk. Především Vás považuji za inteligentního a pracovitého člověka vzhledem k tomu, co jste vytvořil. Proč pak máte potřebu lhát a plivat oheň a síru kolem sebe? Kdo Vám zakazuje koupat se třeba několikrát každý den? Pravdou je, že je nutná asistence pod dobu Vaší koupele. Kolik je však sester, kolik obyvatel na oddělení a kolik času na tyto úkony? Jistě si sám dovedete spočítat že toto obvinění je v principu liché a zavádějící. Nikdo Vám nebrání k zaplacení osobního asistenta/ky, kteří Vám mohou pomoci. Jak jste sám psal, jste platící obyvatel DD. A jistě sám víte a opět si dokážete spočítat, co je v této ceně obsaženo. Myslím tím Vaše útoky na kvalitu stravy. Brání Vám někdo abyste si stravu zajišťovali sami? Zcela ignorujete pravidla DD. Vyžadujete speciální zacházení - proč? Není tedy řešením odejít kamkoliv jinam? Pane Cyroň stačila by obyčejná lidská slušnost k personálu, který se o Vás a další obyvatele stará. Zdůrazňuji další obyvatele. Personál není Vaším osobním služebnictvem. Mimochodem nikdo Vám opět nebrání placení osobní asistence. Prokažte tedy míru Vaší inteligence a pokuste se být zodpovědný za vlastní život a pokud Vám někdo v tomto životě pomáhá, pak mu neházejte klacky pod nohy. Na závěr - pravidla a míra Vašeho pohodlí v DD je jistě dána mírou finančních možností zřizovatele pro provoz DD. Určitě ani sám nepředpokládáte, že Váš příspěvek pokrývá kompletně náklady spojené s Vaším pobytem. Za tento stav však není v žádném případě zodpovědný personál DD a měl byste svůj zájem upřít zcela jiným směrem..."
    Petr - sob led 02, 2010 11:55 pm
    "...Stručná odpověď: brání mi v tom to, že DD vezme důchod i celý příspěvek na bezmocnost (ze mě má DD asi 15.000 Kč / měs, z Magdy taky), tedy každý měsíc lijeme do DD 30.000 Kč."
    Miroslav Cyroň - ned led 03, 2010 11:30 am
    "...Tak nevím, tady někdo opět systematicky lže. Z ceníku služeb DD (zdroj web stránky) nemohu nakombinovat vetší úhradu než 10230 Kč za osobu a měsíc plus fakultativní výdeje úrovně desitkorun. No a navíc - pane Cyroň, pokud jsem psal, že máte vzít odpovědnost za svůj život do vlastních rukou, skutečně jsem tím nemyslel sociální příspěvky. Co takhle pracovat a to za peníze?"
    Petr - ned led 03, 2010 12:50 pm
    "Petr: Vážený pane, jen příspěvek na bezmocnost máme 2 x 8.000, ten náleží ze zákona DD celý. Tak nelžete. Útočíte na mě jako rozzuřené vosy, řada z vás nás ani nezná (jste z jiných pater). Ptám se, proč to děláte? Máte z toho orgazmus či jde o aktivní anální alpinizmus?"
    Miroslav Cyroň - ned led 03, 2010 1:36 pm
    "...proč tak sprostě uražite!!§ to meumite se vyjadřit slušně,tady je vidět vasě inteligence..sprostaku !!§ slišnost vam chybi?ale chcete aby se s vama slušne jednalo?začněte u sebe..."
    "Snažil jsem se slušně odpovídat. Ale nechat se veřejně urážet nemám zapotřebí. Stačí mi Vaše nadávky v DDDV. Zamykám diskuzi a vše včetně IP posílám na Státní zastupitelství."
    Miroslav Cyroň - ned led 03, 2010 3:22 pm
    http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/domov-duchodcu-dobra-voda-smrt-vysvobozuje.php
    "Osobne si p. Cyrone pamatuji podle tohoto vylevu: http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/koncim.php. Pokud je pravda, co ted rika, tak mu preji, aby dosahl zlepseni urovne sluzeb, ktere mu jsou poskytovany. Nejak se v nem ale nevyznam. Na jednu stranu rika, jak konci(o urazkach ani nemluve) a na druhou, jak je delani rpm balicku smysl jeho zivota. Osobne mu tedy neposlu ani korunu a rozhodne ho nehodlam litovat."
    včera 19:18 maertien
    http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/domov-duchodcu-odrezava-packagery-od-internetu
    http://www.zvedavec.org/naokraj/2009/12/3449-domov-duchodcu-dobra-voda-smrt-vysvobozuje.htm

  • www  - re: Smrt jako vysvobození.
    Moc Vám děkuji,napsal jste to opravdu moc hezky.Já pracuji taky v DD,na jiném patře,ale problematiku znám velice dobře.Protože jsem právě zaměstnsnec DD,tak se nezlobte,ale vystupuji jako WWW,protže bych se ráda vyhla právě zlu,které by mohl p. Cyroň rozpoutat.
  • Miroslav Cyroň
    Naopak, velice bych si cenil, kdyby jste přišla osobně a vzájemně si svá stanoviska v klidu objasnili. Vážil bych si toho, a veřejně přísahám, že žádné "zlo" bych vůči Vám rozhodně nerozpoutal. Nevěřte všemu, já fakt nekoušu.
  • Dědek  - re: re: re: WWW Jedná se o psyché; vzdělání; infor
    Citace:
    Kód:
    Magdaléna napsal:
    Možná se budete divit,ale mě tahle práce vůbec nevadí,naopak můj sen bylo pracovat v nějakém pododném ústavu jak uvádíte.Já se nebojím žádné práce.Ano a na A5,kde je ubytovaný p.Cyroň,je to pro personál oproti jiným patrům o dost snadnější.Já se nebudu už angažovat do této debaty,protože to pro mě nemá cenu,stojíte všichni na jeho straně,nevadí.Mohl by p. Cyroň uvést adresy předešlých zařízení kde byl?Všem přeju v novém roce jen a jen to nelepší a p. Cyroňovi připojení k netu a nový láskou plný ústav.Nic ve zlém,můj názor je takový jaký je,každý máme nárok na svůj.Tak se mějte krásně.
    Magdaléna napsal:
    Možná se budete divit,ale mě tahle práce vůbec nevadí,naopak můj sen bylo pracovat v nějakém pododném ústavu jak uvádíte.Já se nebojím žádné práce.Ano a na A5,kde je ubytovaný p.Cyroň,je to pro personál oproti jiným patrům o dost snadnější.Já se nebudu už angažovat do této debaty,protože to pro mě nemá cenu,stojíte všichni na jeho straně,nevadí.Mohl by p. Cyroň uvést adresy předešlých zařízení kde byl?Všem přeju v novém roce jen a jen to nelepší a p. Cyroňovi připojení k netu a nový láskou plný ústav.Nic ve zlém,můj názor je takový jaký je,každý máme nárok na svůj.Tak se mějte krásně.
  • Dědek  - Těžko člověku něvzdělanému
    Dosud jsem nepochopil, proč se směšuje Internet; VZDĚLÁVÁNÍ; aktivita; žití hommo Sapiens
    s tělesnými potřebami jednoho každého živočícha Pánem Bohem stvořeného.

    Mám se domnívat a nabýt přesvědčení že ONEN nějaký Cyroň je nepřispůsobivá persóna jíž stačí ošetřit boláky; obskákat tělesnou schránku a jít "na cigárko" na sesternu? Že již není Persona Grata? No tak co - Dr.Mengele dal "také návod".... !!! :angry:

    Viděl jsem p.Cyroně s chotí v TV. To mu kdo závidí ten "luxus" v něm žije? Nebo se mu snad závidí lidmi s IQ "...Kloňte sa chalupy; traste sa kaštiele; a čo i tam dušu dám, v tom boji divokom... " ! :shock:' title=':shock:' class='postemoticon' /> To mi verte, NEBUDU OTROKOM!

    OTÁZKA: Je p. Cyroň sám v ČR (SR) býv. spol. státě a tudíž se společnou sociální tradícií a tedy i osudem?
    Přísloví: Slepice mohou hrabat na hnoji; kohout ale jitro přinosí! ;)
  • Kropáč  - re:
    Zdeněk napsal:
    Pro pana Baťu:
    Omlouvám se, že jsem se Vás dotkl tím lumpem, nemyslel jsem to doslova, jen mě trochu naštvalo, jak rychle se Váš pohled na pana Cyroně změnil pouze na základě několika anonymních reakcí.

    Pro pana Kropáče:
    Děkuji za nabídku k emigraci, sice přemýšlím o práci v cizině, kde jako lékař vydělám o mnoho víc, ale přímo emigrovat to se mi nechce ;) . A nedá mi to si nerýpnout: píše se zde o panu Cyroňovi, nikoli Cyproňovi.


    Tak lékař. Čeho asi tak? Nebo jen z Kutné Hory koudelníkův syn?
Přidat komentář
Your Contact Details:
Komentářů:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
Security
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
 

Literární noviny

Elektronické vydání Literárních novin - ukázka na 10minut.

Právě připojeni - hostů: 589