Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Boj s dezinformacemi a negativní reklama

Emil Kalabus

Vnitro vytvořilo nový útvar boje proti dezinformacím. Činnost útvaru byla zahájena právě dnes. Bude sledovat lživé weby a bojovat s propagandou na internetu.

Centrum pro potírání opačných názorů, neboli ministerstvo pravdy jak se mu také začalo přezdívat, zahájilo svou činnost.

Šéfredaktor webu WertyzReport Jiří Hubáček hovoří v této souvislosti o snahách států získat monopol na pravdu.

Po celém světě se začínají tvořit seznamy webových stránek s „nedůvěryhodným obsahem,“ Facebook nedávno oznámil označování příspěvků s „nedůvěryhodným obsahem“ a Ministerstvo vnitra České republiky zachází až tak daleko, že nechalo vytvořit tým pro monitoring „vlivu cizí moci.“

  • boj-s-dezinformacemi-a-negativni-reklama

 

Válka proti alternativním médiím trvá podle Hubáčka už několik let. Začala postupně a s čím dál větší neefektivitou byla zesilována.

„Já sám si pamatuji, že když měl někdo jiný názor, tak si založil webovou stránku a vše zpochybňoval. S tím jsem se už setkal u naší minulé webové stránky někdy v roce 2009. To se bavíme o tzv. trolování. Troling postupně začal být agresivnější a nenávistnější, ale byl stále neefektivní. Zoufalá doba vyžaduje zoufalé činy, a tak přichází instituční kontrola nad pravdou.“

Podle historika, sociálního psychologa a publicisty z Hannoveru Petra Schnura je Pravda ale jinde.

„Bublina praskla!“ Stále více lidí má plné zuby farizejství a lží etablované politické „elity“. „Velmi důvěrně poznám nálady lidí ve Francii i v Německu, a tak se mohu jen usmívat. Na to, aby nastalo politické zemětřesení, není zapotřebí Putina, ruských agentů a kremelských trolů. Obama, Merkelová, Hollande a celá EU demaskovali sama sebe.“ Schnur upozorňuje na to, že obviňování z manipulací Amerických voleb mu připomíná hon na „agenty imperialismu“ v nejhlubší době normalizace.

„Nepotřebujeme cenzuru, nepotřebujeme ideovou policii, nepotřebujeme nový úřad pro tisk a informace, pokud máme i nadále žít ve svobodné a demokratické společnosti,“ řekl Zeman a dodal, že si „nepřeje, aby ministerstvo vnitra bylo novodobým Koniášem a aby pornoherci sestavovali seznamy nepohodlných internetových serverů“.

Opravdu to značně připomíná dobu minulou, kdy se v SSSR a jejich satelitech pokoušeli tvrdě skrývat některé detaily o světovém dění a naší účasti v nich zakrýt. Prostě se pokoušeli skrýt pravdu. Dnes, při existenci internetu, není už z principu možné cokoli skrýt. Dnes pravdu nepozná jen ten, kdo nic ani vědět a poznat nechce.

Vytvoření speciálního útvaru pro boj s ruskou propagandou a seznamy závadných webů je ta nejlepší reklama pro samotnou ruskou propagandu a ony zmíněné závadné weby. Říká se tomu negativní reklama.

Negativní reklama je taky reklama, navíc funguje báječně. Odborníci tvrdí, že prezident Zeman vyhrál volby díky negativní reklamě, kterou jeho tým vedl.

Zdroj: http://wertyzreport.cz/clanek/stat-vyhlasuje-medialni-valku

http://zpravy.idnes.cz/cenzura-internetu-centrum-pro-boj-s-dezinformacemi-zeman-projev-vnitro-1o0-/domaci.aspx?c=A161226_162448_domaci_hro

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře