Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Manažeři Huawei si od svých obchodních partnerů berou vizitky!!! aneb Obchodní válka USA nečestnými prostředky

Michal Brand

V pokračující kauze Huawei máme další příspěvek americké propagandy. V celé kauze jde o jediné – čínská firma Huawei utekla svým americkým konkurentům o několik koňských délek v technologiích 5G, a to jak po stránce technologické, tak po stránce ekonomické. Americké firmy na to neumí reagovat vlastní snahou, tak se spoléhají na moc státu. Prezident Trump proto označil Huawei za bezpečnostní hrozbu a celá americká administrativa vykonává bezprecedentní nátlak na svoje vazaly, ehm, spojence, aby nenakupovaly moderní, efektivní a laciné technologie Huawei a kupovaly si raději zastaralé, neefektivní a předražené technologie od amerických firem.

  • manazeri-huawei-si-od-svych-obchodnich-partneru-berou-vizitky-aneb-obchodni-valka-usa-necestnymi-prostredky

 

Ekonomický úpadek multikultirizovaného Západu v přímém přenosu. Já chápu, že není jednoduché pro americké firmy vymýšlet nové technologie. Představte si to – jste výzkumník nebo výzkumnice v nějaké americké firmě zabývající se vývojem 5G. Přijdete ráno do práce a celou cestu ke svému stolu se soustředíte na to, jak správně oslovit všechny ženy, které potkáte na chodbě, aby to náhodou nebylo sexistické (pokud jste muž) a abyste tak neporušili směrnici Gender Rules 468587, písmeno bž, odstavce 8887 až 56 444. Pokud jste žena, celou cestu přemýšlíte, jestli vás někdo nepozdravil sexisticky a neporušil tím směrnici Gender Rules 2364587, písmeno a, odstavce 5687. Protože byste ho musely nahlásit, jinak byste samy porušily směrnici Gender Rules 98765, odstavec 965. Ale to si nejste jist ani jista, protože těch směrnic je vážně tolik, že se v nich už úplně nevyznáte.

A to přesto, že jste minulý týden byly/byli (pro genderovou vyrovnanost a pro úchyly s nějakou jinou identitou dodám: bylo) na pravidelném třídenním školení (organizovaném vaší genderově vyváženou, homo-lesbo-trans vstřícnou, uhlíkově neutrální firmou každé dva týdny). Dojdete ke svému stolu a prvních několik hodin se věnujete studiu přehledu všech svých kolegů/kolegyň/kolegoň a jejich 75 pohlavních identit, abyste je nedejbože neoslovili-neoslovily-neoslovilo nějak jinak a neporušili-neporušily-neporušilo jste tak předpis Correct Adressing Rules 765528, paragraf 1 až 2 768 876. 

(Sluší se poznamenat, co vám hrozí v případě jakéhokoli porušení jakéhokoli ze zmíněných předpisů, jakož i všech těch tisíců a tisíců předpisů nezmíněných, ba dokonce i při jakémkoli porušení ničeho, kromě toho, že se nějaký duševně nemocný nebo slaboch-slaboška Snow Flake nebo prostě kdokoli bude cítit „dotčen“. Při čemkoli z toho vám hrozí okamžitý vyhazov, soud, odebrání dětí z péče, pokuta až půl miliardy dolarů, okamžitě splatných, a trest odnětí svobody až 345 tisíc let. Nebo něco podobného, kdo se v těch „pravidlech“ má vyznat.)
OK. Prostudujete si přehled úchylek vašich kolegů a kolegyň,  ehm, pardon, přehled pohlavních identit vašich kolegů/kolegyň/kolegoňat, a už už to vypadá, že byste mohli-mohly začít dělat něco užitečného.

Ale právě začíná pravidelné firemní proškolení zaměstnanců. Dnes na téma (například) „Proč  černoši mají být odškodněni za to, že musí žít v USA“ (když byli jejich praprapředkové dovezeni před 250 lety do Ameriky jako otroci), nebo „Proč musíme dovézt z Afriky všechny černochy, aby mohli žít v USA“ (abychom je mohli za 250 let od3kodnit), nebo „Sex bez písemého, notářsky ověřeného souhlasu ženy je znásilnění, i kdyby sex žena chtěla a sama iniciovala“, nebo „Zotročení ženy v muslimském světě je výrazem svobody ženy“ nebo něco podobného. Sami/samy si to dovedete snadno představit, vždyť o podobných „politických školeních“ můžete číst v mainstream médiích pravidelně.  

No a takhle nějak proběhne celý „pracovní“ den. Vlastně jste ten den neměli-neměly moc času přemýšlet o ničem jiném, než o správném oslovení dalších lidí ve firmě, soustředili(y) jste se celý den na to, jak se nepodívat nikomu na prsa, na zadek, ba dokonce ani příliš dlouho do očí (protože by to mohlo být považováno za znásilnění pohledem), běháte po multikulti školeních o naprostých hovadinách a zhovadilostech, studujete interní předpisy o hovadinách a zhovadilostech...a na práci vám vlastně nezbývá čas.  

Pozn.: Já vím, že ve skutečnosti těch směrnic a pravidel není sepsáno tolik – zatím. Ale ten tlak, děsivý, každodenní, vyčerpávající a paralyzující tlak korektnosti, vyváženosti a všech ostatních multikulturních směrů každodenní šikany, ten tlak tu je. Paralyzuje pozitivní tvůrčí potenciál člověka úplně stejně jako člověka a jeho tvůrčí potenciál ve všech oblastech života paralyzuje hypnóza televizního brainwashingu.

Pak není divu, že vznikne dopravní letadlo (Boeing MAX 737), které má bezpečnostní software, který „zajistí“ v určitých situacích jeho neovladatelnost a automatické navedení letadla na kolmý pád k zemi. A firma o tom sice ví, ale dva roky se k tomu nedostane, zřejmě pro samá školení o genderové vyváženosti, proti sexuálnímu „obtěžováni“ (jako třeba kdyby někdo někomu řekl „Dnes ti to sluší“ nebo nějaký podobný strašlivý sexuální útok) a proti politicky nekorektním vtipům. Takže se k opravě SW firma nedostane pro samá školení o multikulti a kvůli koncentraci většiny úsilí na to, aby se necítila „dotčena“ žádná úchylná a/nebo agresivní menšina, skupina, skupinka.

Feministky, muslimové, muslimky, ekofanatici, eko-pomatenci, gender pomatenci, LGTB pomatenci, pro-migrantští pomatenci, nebinární duševně nemocní (už jsem málem napsal normální, lidský leč zcela nekorektní výraz „úchylové“), kdokoli ze 75 „pohlavních identit“....kdokoli vám jako firmě může zničit PR (což povede k mediální kampani vedené pomatenci, kteří obsadili média, nátlaku na to, aby vaše firma nedostávala žádné veřejné zakázky, někdo z berňáku s multikulti přesvědčením na vaši firmu klekne, investoři utečou, protože budou také propíráni v médiích jako „podporující [například] homofóbní firmu“, stejně tak banky vám neposkytnou financování případně rovnou zruší účty, ..). 

No, a jako manažer jednak budete vyhozeni za zhoršené výsledky firmy, a jednak nátlakové destrukční organizace pomatenců a aktivisté zničí váš osobní i profesní život jako jednotlivci. 

Shrnuto: ideologie je už opět důležitější než inovace, vývoj, progres, efektivita, kvalita. Je to jako za komunistů – nástěnka k VŘSR byla důležitější než to, jestli jsou vyráběné boty hezké a kvalitní.

A dnes je důležitější genderová vyváženost ve vedoucích funkcích, rasová vyváženost,  . vlastně podřízenost a zbožštění homo-lesbo-trans a asi tak miliarda dalších podobných NEEKOMICKÝCH, NEPODNIKATELSKÝCH, NEBYZNYSOVÝCH POŽADAVKŮ, požadavků, které jsou naprosto a pouze, NAPROSTO A POUZE IDEOLOGICKÉ. Nesmysly převažují nad smyslem ekonomické činnosti. Můžete vyrábět stíhačky (F 35 II ), které v bojovém nasazení nebudou ovladatelné, a jste v pohodě. Ale kdyby někdo z vedení stejné firmy někde řekl vtip o černoších, migrantech nebo muslimech, nebo třeba kdyby nějaké ženě pomohl do kabátu, tak je ta firma vyřízená.  

Ale k tématu ekonomických důsledků multikulti ideologie někdy jindy.
Pojďme k nejnovějšímu výplodu americké propagandy zaměřené na politickou likvidaci ekonomické konkurence. Novinky přetiskly z „Českého“ rozhlasu (odmítám protinárodní rozhlas, stejně jako protinárodní televizi, nazývat Český, takže s uvozovkami) výcuc z americké propagandy reklamního „investigativního“ pořadu na téma „Strašlivé zločiny Huawei! BUBUBUBU!“ V něm se dozvídáme o opravdu strašlivých zločinech firmy Huawei.

Například její manažeři zvou obchodní partnery na různé akce, zjišťují si jména a pozice vysoce postavených osob u svých obchodních partnerů, zajímají se o jejich koníčky, o to zda mají děti a podobně. Ale pojďme opravdu do samotného zdrojového textu propagandistického článku k likvidaci Huawei jako příliš silné a dobré konkurence.
 https://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/511078-zamestnanci-huawei-v-cr-hlasi-data-o-klientechna-cinske-ambasade-uvedl-rozhlas.html

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/kauza-huawei-cina-spionaz-citlive-udaje-klientu-cesty-dozahranici-gdpr_1907220600_per 

Cit.: Dva bývalí manažeři Huawei v Česku údajně museli do interního systému vyplňovat například údaje o soukromých zájmech klienta, počtu jeho dětí nebo o jeho finanční situaci. ---Konec citace
To zní přímo strašně. Hrůza! 

Co to ale znamená v praxi? V praktickém životě to znamená zcela běžnou a běžně prováděnou věc, kterou dělá každá solidní firma, ať už je čínská, americká, německá, francouzská nebo ryze česká. 

Každá firma se snaží zlepšovat si svoji pozici. A zve třeba obchodní partnery i důležité osoby ze státní správy. Malé firmy zvou svoje obchodní partnery do hospody nebo na opékání prasete nebo na fotbálek místního klubu v Dolní Lhotě.

Velké firmy zvou manažery a další významné osoby třeba na golfový turnaj, do opery nebo na jachtu. A podobně. Málokterá firma si takové lidi, které chce pozvat, vybírá losováním nebo jinou metodou bez znalosti kdo ten člověk je, jakou má pozici, jaké jsou jeho zájmy a podobně. Jen blbec, nebo redaktůrek „Českého“ amerického rozhlasu, by pozval třeba uklízečku nebo údržbáře. Stejně tak jedině blbec, nebo redaktůrek „Českého“ amerického rozhlasu, by pozval zapřísáhlého odpůrce střílení zvěře na myslivecký hon, nebo člověka, který nenávidí golf, na golfový turnaj, nebo milovníka punk rocku na operu. 

Myslíte, že když třeba Microsoft nebo Google nebo ČEZ nebo Komerční banka nebo Česká pojišťovna nebo Ford nebo Volkswagen nebo Dell nebo...pořádají akci pro svoje významné (dnešní nebo budoucí) klienty, tak si nezjišťují informace, jakou pozici kdo zaujímá ve firmě/státní správě? 

Myslíte si, že člověk pověřený organizací akce pro klienty jakékoli firmy k tomu přistoupí tak, že ho nezajímá, co osloví klienty? Že si troufne přijít na představenstvo s návrhem „pro naše klienty, kteří si berou půjčku na nákup ledničky nebo televize, uspořádáme golfový turnaj“? Myslíte si, že by ho s takovým nápadem nevyrazili na hodinu? (Pro „vysokoškolsky“ „vzdělané“ lidi z dnešních pseudouniverzit – lidé, kteří si berou spotřebitelský úvěr na ledničku nebo televizi opravdu nehrají golf; pro absolventy genderových studií a podobných oborů: protože na to prostě nemají prachy. Pardon za malou vysvětlující vsuvku pro vzdělané inteligentní voliče Pirátů, Fialovy „ODS“, TOP09, KDU, STAN, Zelených a podobných politických stran pro „vzdělané a inteligentní voliče“.)

Myslíte si, že když zaměstnanec formy XYZ přijde s nápadem na PR akci, která naprosto neosloví pozvané osoby, protože bude zcela chybně zaměřená, tak že takový člověk nevyletí z pozice a nebude nahrazen někým, kdo se – ksakru! - bude zajímat o zájmy třeba manažerů partnerských firem a dalších osob? Že nebude nahrazen někým, kdo bude organizovat akce zaměřené na zjištěné a identifikované zájmy a preference klientů, manažerů obchodních partnerů, lidí ze státní správy a dalších osob, které chce firma pozvat a vylepšit si u nich „image“? 

Pokud si jakýkoli z těchto nesmyslů myslíte, můžete dělat redaktůrka „Českého“ amerického rozhlasu a dělat propagandu pro obchodní zájmy amerických firem za peníze z kapes českých občanů (a za nějaký ten bonusek od americké ambasády, třeba ve formě „stáže“ v Kalifornii, nebo v Kongresu, ceny za „odvážnou a nezávislou novinařinu“, nebo ve formě ocenění od nějaké neziskovky placené přes prostředníky zase z USA a podobných korupčních mechanismů.)

Každý myslící manažer PR, marketingu nebo sales se zajímá o zájmy významných osob, stejně tak i „řadových“ klientů, které chce oslovit. Protože musí zorganizovat akci - třeba ten golfový turnaj nebo opékání prasete - tak, aby to oslovilo ty osoby, které to oslovit má. A na to musí vědět, co ty osoby zajímá. A třeba jestli mají děti – přeci nebudete organizovat předprázdninovou akci s vystoupením klauna a se skákacím hradem pro bezdětné lidi s omezenou pohyblivostí. Nebo ano? No, redaktůrci „Českého“ amerického rozhlasu asi ano. 

Cit.: „Přístup k informacím, které jsou uloženy v tomto CRM systému, je řízen výhradně z headquarters (vedení, pozn.red.) v Číně a dá se velmi složitě dohledat a dokázat, k čemu a kdo k těmto citlivým datům přistupuje,“ popsal pod podmínkou zachování anonymity jeden z manažerů Huawei, který pro firmu na vysokém postu pracoval. ---Konec citace

Všechny firmy mají velice přísně zorganizovaný a kontrolovaný mechanismus přístupu k citlivým osobním informacím. Každá solidní firma má velice omezený přístup k podobným datům, může k nim jen několik lidí z HQ. Přísně a přesně podle interních předpisů. Myslíte si snad, že třebas u jakékoli banky v Čechách, třebas i zahraniční banky, nebo třebas u mobilního operátora si může záznamy klientů prohlížet kdekdo, od generálního ředitele až po uklízečku? Mimochodem, ani ten generální ředitel to nemůže. Mohou to jiní lidé, jemu podřízení, ale ne on.

A data klientů z Dolní Lhoty si také nemohou prohlížet zaměstnanci pobočky banky XYZ v Dolní Lhotě. To ze strany Huawei není porušení norem, ale naopak jejich dodržování. Ale kdo chce Huawei za dosažení špičkové technické i ekonomické konkurenceschopnosti bít, ochotnou presstitutku si vždy najde. Třeba v „českém“ rozhlase.

Možná by poplatek za rozhlas v ČR měla začít rovnou platit americká vláda. Čeští občané snad nemusí platit povinně na americkou propagandu prosazující americké zájmy a americké snahy likvidovat příliš schopnou konkurenci amerických firem. 

Cit.: „K vytěžování jsou vedeni pracovníci, kteří se takovýchto jednání účastní, a na interních poradách jsou pak probírány s lidmi, kteří byli dosazeni místní ambasádou,“ dodává exmanažer. --- Konec citace.

Čínská ambasáda vede personální oddělení české pobočky Huawei? To těžko. Nebo co znamená „člověk zaměstnaný v Huawei a dosazený čínskou ambasádou“? To jako z čínské ambasády přijde dopis do Huawei ČR, kde oznámí, koho čínská ambasáda přijala na jakou pozici v Huawei ČR?  Hloupost. Jen plané, tupé žvásty, které nemají s realitou nic společného. „Novičok v pohance“, verze 654. 

Cit.: I další zdroj z Huawei, se kterým se Radiožurnálu podařilo mluvit, nezávisle na svém kolegovi potvrdil, že k informacím o obchodních kontaktech měla přístup čínská centrála. Popsal, že jeho úkolem bylo zjistit informace o státních úřednících, které pak firma pozvala na konferenci nebo cestu do Číny. --Konec citace

Opět. Citlivá osobní data jsou u všech firem přístupná právě zaměstnancům centrály a nikoli lokálním zaměstnancům. Na lokální úrovni (například na národní úrovni) jen velice omezeně. Právě pro ochranu soukromí osob, o kterých tato data jsou. Kdo si myslíte, že má (oficiální) přístup k osobním datům obchodních partnerů třeba Microsoftu, Dellu, IBM, Cisco, Skanska, Volkswagen-Škoda atd atd atd? No, pár vybraných lidí na národní centrále a pár lidí na globální centrále.  Kdo myslíte, že řídí cílenou reklamu Google? Software. Naprogramovaný a kontrolovaný centrálou Google. Kde jsou samozřejmě data – o klientech pro reklamu v ČR, o brouzdání českých uživatelů po internetu....a samozřejmě tam jsou přístupná, protože jinak ten SW nemůže pracovat, nemůže fungovat supervize a vyhodnocování výsledků, nemohou pracovat lidé ve vývoji toho SW atd atd atd. Komu si myslíte, že váš mobil Samsung, iPhone, Nokia atd atd atd...odesílá vaše data a komu si myslíte, že jsou přístupná? Vybraným osobám na příslušné firemní centrále. (A také vybraným „centrálám“ úplně jiných organizací úplně mimo firmu ;-)

„Úkolem bylo zjistit informace o státních úřednících“. Zřejmě těch státních úředníků, kteří jsou v oblasti zakázek pro telekomunikace a podobné věci. Určitě ten bývalý manažer Huawei nedostal úkol „sežeňte jména, telefony a koníčky státních úředníků, kteří mají na starosti kontrolu dodržování hygienických předpisů v restauracích“. Ani „sežeňte jména, koníčky a telefony státních úředníků, kteří mají na starosti nákup munice pro českou armádu“. (Pokud by to tak bylo, pak dotyčný bývalý manažer Huawei se už jen okamžitým nenahlášením takové věci dopustil trestného činu vlastizrady a trestného činu vyzvědačství ve stádiu přípravy a navíc trestný čin neohlášení trestných činů vlastizrady a vyzvědačství; takže to asi dotyčný bývalý manažer nechce tvrdit, že by měli za úkol sbírat informace o úřednících jiných, než těch, jejichž pozice souvisí s telekomunikačním byznysem.) 

Shrnuto: opět zavádějící pindy, nepřímá osočení, pečlivě zvolené formulace, které mají za úkol ze zcela běžné firemní aktivity udělat bondovku. (Bondovku klasickou, ne genderově a rasově“vyváženou“ slátaninu neo-sovětských filmařů, s Jamesem Bondem, atraktivním, sebevědomým, přitažlivým bělochem nahrazeným ošklivou, neforemnou černoškou. Kdyby to aspoň byla hezká černoška. Jo pardon, to by bylo vlastně „ošklivostně nevyvážené“, chápu. Za chvíli budou muset hezcí a sympatičtí lidé nosit na hlavě papírový sáček porostlý zapáchající plísní, aby se odstranilo „nice person privilege“, tedy „privilegium hezké osoby“. Také budou hezcí lidé přidělování multikulturním výborem jako manželé-manželky těm nejošklivějším lidem, aby to bylo „spravedlivé“ a „vyvážené“.

Nejkrásnější holka bude přidělena jako manželka tlustému, hrbatému vandrákovi. Přitažlivý, vysportovaný, úspěšný muž pak bude přidělen tlusté, škaredé, sotva se valící „feministce“. Koneckonců, i oškliví, nemocní, neúspěšní, líní, hloupí, nesnesitelní a jinak „hendykepovaní“ lidé mají „lidské“ „právo“ na to mít hezké a atraktivní partnery. A „lidská“ „práva“ über alles, Über alles in der Welt.)

Ale pojďme věcně. Představte si to. Jste manažer/manažerka Public relations nebo Marketingu nebo Investor relations nebo Sales ve firmě XYZ. Máte za úkol zorganizovat nějakou akci, konferenci (=chlastačku), výjezdní zasedání (=chlastačku), golfový turnaj (=onanii) nebo něco podobného. Podle presstitutek z „Českého“ rozhlasu byste měli zřejmě buď vylosovat pozvané osoby z telefonního seznamu. Nebo adresovat pozvánku ve stylu (kdy třeba chcete pozvat někoho z České spořitelny) „Česká spořitelna, ředitel divize komerčního bankovnictví“. To vlastně ale nemůžete, protože to už by bylo zjišťování pozice osob, které zvete. Takže musíte pozvánku adresovat „Česká spořitelna, někdo někde v nějakém útvaru“. A je to. To bude jistě super akce s velkým úspěchem. Vaši nadřízení vás jistě pochválí. ;-)

Všichni vědí, že o státních zakázkách do značné míry rozhodují státní úředníci, kteří dávají podklady, analýzy apod. Všichni vědí, že i v byznysu, stejně jako v úplně normálním obyčejném životě, je dobře mít sympatie osoby, od které něco chcete. Platí to přeci všude. Přišli jste do restaurace, kde není volný stůl, jen jeden s rezervací za tři čtvrtě hodiny. Chcete si sednout, rychle se najíst. Když nebudete mít sympatie číšníka, tak si nesednete. „Nemůžete si tam sednout, rezervace, to nestihnete, nezlobte se“ („a vypadněte, vy ......!“). Nebo ty sympatie číšníka získáte, sednete si, rychle Vás objedná, rychle přinese, rychle zkasíruje. A se zakázkami je to přeci stejné. 

Chcete zakázku? Musíte dobře zapůsobit. Musíte mít sympatie důležitých osob. Nemůžete získat zakázku, pokud si o vás dotyčné osoby budou myslet „to je hajzl, nesympatické hovado a nic neumí“. Musíte mít sympatie. A nějak je získat. Nemusí jít o korupci. Jen chcete vypadat jako solidní firma, chcete prezentovat svoje výrobky. Ale aby tam někdo přišel, tak ta konference na téma „optické kabely pro počítačové sítě ve státní správě“ (pro příklad) musí být spojena třeba s rybolovem. Protože jinak tam prostě nepřijde nikdo kromě nadšenců pro optické kabely. Ale rybolov pro nadšené rybáře (a chlastačka)? To zní dobře. Víte, že jsou rybáři. Uspořádáte rybolov (a zábavnou přednášku o technických parametrech vašich optických kabelů, ta je samozřejmě nepovinná). Pozvete je.  Přijdou.

Získali jste body. Zapsali jste se u nich jako sympatická firma. Váš obchodní ředitel dokázal příjemně a mile bavit společnost, všichni si ho pamatují. Až někdo z pozvaných, kterým se akce líbila, bude číst nabídku vaší firmy na dodávku optických kabelů pro budovu ministerstva ABC a v záhlaví uvidí jméno vaší firmy „Optické kabely Horní Lhota a.s.“, tak mu v podvědomí automaticky zarezonují neurální spoje navázané na příjemné pocity z bezva akce. Někdo si a na tu akci vědomě vzpomene, někdo ani to ne. Ale nejsilnější bude ten podvědomý příjemný pocit, pozitivní podmíněný reflex, podvědomá pozitivní vazba „název firmy = příjemný zážitek z bezva akce“.
 
Dělá to každá firma, která potřebuje klienty a zákazníky.
Dělá to každý člověk, který od lidí okolo sebe chce cokoli. 
Snažíme se získat sympatie a vyhnout se vzbuzení antipatií. 
A k tomu potřebujeme ostatní lidi poznat a porozumět jim.

Dělám to já, děláte to vy, dělají to presstitutky z „Českého“ rozhlasu.
Jen u příliš dobré konkurence amerických genderově a jinak vyvážených a korektních firem, tedy jen u příliš dobré Huawei je to „zločin“.
 
Příští článek politické agitace proti ekonomické konkurenci amerických firem přinesou pucflekové amerických zájmů s titulkem „Manažeři Huawei si berou vizitky od svých obchodních partnerů a pak si je nechávají!“   „Potvrdil nám to jeden bývalý manažer Huawei za podmínek anonymity!“  
 
Post Scriptum: Nepobírám žádné peníze ani jiné výhody ani od firmy Huawei, ani od čínské nebo jakékoli jiné ambasády. Jen prostě nesnesu tyhle bilakovské debility, které předvádí současná propaganda.  

Vlastně dokonce ani já sám osobně nemám mobil od Huawei. Ale příště si koupím Huawei, už mě tahle tupá americká propaganda přesvědčila. 

A vzhledem k tomu, že všechna americká (a pucflekovská) obvinění Huawei ze „špiclování“ jsou jen a jen samé nesmyslné bláboly, tak Huawei musí být nejméně fízlující mobil na světě. Ještě aby už konečně měl Huawei vlastní operační systém a přestal používat pro Google a další americké firmy (a organizace ;-) fízlující operační systém Android.  Sankce to snad urychlí. Stejně jako jistě urychlí i nahrazení amerických čipů pro mobily Huawei stejně kvalitními nebo lepšími čipy vlastní výroby. Bumerangový efekt. :-)

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře